Lief dagboek,
Vandaag heb ik me toch wat meegemaakt!
Ik ging vandaag naar 't water, want het was heet! Sjongejongejonge, bijna 30 graden celcius, ik stierf bijna ter plekke.
Dus ik belde mijn vrienden (Ja! Ik heb vrienden (gemaakt op de AA cursus

) ) en natuurlijk wat leipe chicka's want zonder tieten is je leven niet compleet! En we gingen dus met een kratje bier naar het strandje, waar het tot onzer verbazing grafdruk was!
''Grafkankerpest'', dacht ik toen, ''iedereen sterf! Want wij hebben bier! ''
Uiteindelijk vonden we toch een plekkje en stopten we ons goddelijk bier in 't water, opdat de koelheid in de flesjes vol alcoholische heerlijkheid bewaard bleef. Deze dag leek 't alsof de goden zelf aanwezig waren, niks beters dan op 't strand liggen, koel biertje in je rechter en een chicka in je linkerhand.
Maar toen, oh lief dagboek, gebeurde er iets wat ieder geacht bierdrinker van zijn stoel zal veren;
er kwam dus zoeen giga ongelooflijk groot pauper graf vrachtschip de rivier in, en dat ding gaf deining, Patrick, DEINING! Dat was echt héél erg fieees!
Golvend in het water, bekeek ik het strand achterom, tot mijn verbazing zag ik wat ik alleen in mijn droom bezien heb, een bewegend kratje bier!

Ons goddelijk enig-wat-ons-levend-houd kratje bier sloeg om! Hierbij alle lege en nog een stuk of 5 volle biertjes het water in stromend, langzaam zinkend naar de bodem.
Toen gingen we naar huis
Groetjes,
Blckbbmsdf
Klacht: kratje bier valt omver door grafkankerschip daarbij ons goddelijk vermogen verspillend
Klacht2: Een of andere homofiel zat smirnoff te drinken op 't strand