Dag vriendjes en vriendinnetjes!
Ik als vaste klant van de Must See in Groningen ga elke week met wat vrienden (en mijn vriendin) naar de sneak en ik hoopte al weken dat Drag me to Hell zou komen.. Deze zondag was het zover! Hieronder mijn mening over deze film

hihi lekkerding he?Eerst even snel over het verhaal van de film, daar kan ik namelijk kort en bondig over zijn. De film gaat over een vloek waarbij je eerst 3 dagen lang wordt geteisterd door een geest en de 4e dag word je naar de hel gesleept. Vandaar de titel van de film ja!
Nou wij gingen zitten in de zaal, vriendin naast mij en de overige vrienden daar weer naast. Gratis kaartjes gewonnen (voor de 3e keer omdat wij altijd de film raden) dus we waren in de stemming. De film was nog maar nauwelijks begonnen en mensen begonnen de zaal al uit te lopen. Je moet er maar tegen kunnen zou ik zeggen.
Oke, nu over de film zelf

Het is een vermakelijke mix van vieze gore horror en humor. Verwacht geen al te serieuze horrorfilm maar vooral een beetje tot aan het grappige toe horror. De special effects zijn soms zo slecht dat je bijna het gevoel krijgt dat ze het expres zo doen.
Waar de film wel in slaagde waren de 'schrikmomenten'. Om de 10 minuten kwam er weer een scene waar je gewoon voelde dat er iets zou komen. Toch schrik je er van.. Mijn vriendin heeft me hand helemaal fijngeknepen!!!

Oke, conclusie:
+ Erg vermakelijke film (mits je ervan houdt)
+ Grappig verhaal
+ Sommige scenes zijn echt heel erg goor
- Soms is het zo nep/slecht dat het grappig is (kan ook wel de bedoeling zijn maar goed)
- Het is gewoon geen echte klassieke horror, tis meer beetje comedyhorror vind ik

Totaalscore: 8