Heb zo'n hekel aan het openbaar vervoer altijd dat wachten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
2,5 uur gedaan om thuis te komen.
Kut-NS!![]()
![]()
Middenin de hertentamen periodequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee?
Waarom niet dan?
Keulen is wel in de buurt toch?
Leuk dagje uit, zo zie ik het dan.
Ok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Middenin de hertentamen periodeVorig jaar was dat ook zo, maar toen kon ik met FOK! mee en kreeg ik perstoegang enzo.
Deel 2 is zoveeeeeeeel beterquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef gijsje79 het volgende:
Leuk voor een budget game.
http://www.xboxonly.nl/videos/3548/Call_of_Juarez:_Bound_in_Blood_-_Launch_Trailer/
Moet zeggen dat ik deel één wel gaaf vond.
Dikke fles ouzo was dat ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Ja ik zie het als een dagje/weekend eruit.
Met wat vrienden, gezellig.
Met dezelfde intresses.
Maatje van me las al laatst in een blad dat Leipzig niets werd.
Appart dat weekend vrij gehouden, nu hopen dat hij dat weekend van 20 -08 kan vrij maken.
Dan maar naar Keulen, vond het vorig jaar erg gezellig, was een geslaagde dag.
Donderdags vertrokken en zaterdags weer terug. B zat al op me te wachten die zaterdag, was die avond gezellig met de ouzoDik een uur in z'n golf gezeten zoekend naar muziek van Rammstein, alleen naar house geluisterd.................................Vaag spul die ouzo.
Ah, weten we ook weer hoe die heetquote:
Probeer eens op Fresh Prince & DJ Jazzy Jeff te zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Is die plaat van 'Summertime' nou van Will Smith zelf? Kan m niet vinden
Wat zijn nog meer lekkere zomerplaten, ff cd samen stellen.
Dat had ik dus ook.. steeds miste ik de aankondiging of afkondigingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, weten we ook weer hoe die heetIk ben zoooo slecht in het onthouden van titels van tracks
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer eens op Fresh Prince & DJ Jazzy Jeff te zoeken
Sunlounger:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Is die plaat van 'Summertime' nou van Will Smith zelf? Kan m niet vinden
Wat zijn nog meer lekkere zomerplaten, ff cd samen stellen.
Klinkt lekker, niemand bied het aanquote:
Alleen Buena Vista Music Club.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
En beetje Cubaanse/Spaanse muziek artiesten bekend hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |