Denk niet dat de computerdude daarmee akkoord gaat. Het moet wel allemaal veilig zijn enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:05 schreef Xenwolfie het volgende:
Gebruik Open Office?
Mag niet. Had je overigens ook wel zelf kunnen bedenken lijkt me, zeker op het werk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef Blackf1re het volgende:
Download office 2003 zelf, en vraag het dan nog eens
USB poorten werken niet op de computer. Geblokkeerd ivm diefstal bedrijfsgegevens enzo. Onzin natuurlijk, maar ik kan er ook niks aan doen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Download office 2003 portable, en neem het mee op usb stick, en start het daar vanaf steeds..
Wat is Ribbon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
TS die niet met de Ribbon overweg kan.
Pffquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
USB poorten werken niet op de computer. Geblokkeerd ivm diefstal bedrijfsgegevens enzo. Onzin natuurlijk, maar ik kan er ook niks aan doen...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, wat moet je met Word op je werk, ben je secretaresse?
Ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef banaantjeEE het volgende:
de computerman kwam voorbij
Sorry hoor, maar ik vind de 2007 veel gebruiksvriendelijker!
http://office.microsoft.com/en-us/products/HA101679411033.aspxquote:
Schijnen wel meer mensen last van te hebben. Waarom zou je iets wat goed is nou helemaal gaan veranderen vraag ik me dan af... Ik heb het idee dat Microsoft met Office 2007 de plank aardig heeft misgeslagen. Zie het zo om mij heen ook nog niet heel vaak gebruikt worden.quote:
Ik kom dagelijks bij klanten, waar zeker 80% 2007 gebruikt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schijnen wel meer mensen last van te hebben. Waarom zou je iets wat goed is nou helemaal gaan veranderen vraag ik me dan af... Ik heb het idee dat Microsoft met Office 2007 de plank aardig heeft misgeslagen. Zie het zo om mij heen ook nog niet heel vaak gebruikt worden.
Jammer voor je.quote:
Hmm vreemd. Ik kom ook vaak bij klanten en particulieren en die gebruiken het doorgaans niet. Misschien minder trendgevoelig volk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks bij klanten, waar zeker 80% 2007 gebruikt.
Dus ik deel die constatering zeker niet.
Komt omdat de mensen die het gebruiken kneuzen zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schijnen wel meer mensen last van te hebben. Waarom zou je iets wat goed is nou helemaal gaan veranderen vraag ik me dan af... Ik heb het idee dat Microsoft met Office 2007 de plank aardig heeft misgeslagen. Zie het zo om mij heen ook nog niet heel vaak gebruikt worden.
Ik vind Word 2007 een beetje een Porsche op rupsbanden. Ziet er hip uit en Word heeft natuurlijk een goede naam. Alles werkt ook wel maar het schiet alleen voor geen meter op![]()
Geen idee, maar ik weet nu al dat dat gezegd zal gaan worden. En heel het bedrijf gebruikt Office dus ik denk niet dat ze blij zijn als één iemand het anders gaat doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef erikkll het volgende:
Waarom zou open office niet veilig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |