Ijszakjes for the win.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Janstersons het volgende:
Zeik niet ik kan een ei bakken op zowel de bovenkant als de onderkant van mn laptop...en mss kan ik er op bbq-en
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die reageren op die afbeelding uit de OP alsof ze die afbeelding voor het eerst zien
Mensen die kaasstengel heten en dan commentaar durven te geven over iemands nickquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen..
Jakkesquote:
Ik ben een fok!kerquote:
Was het niet Jozef?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, ik mag niet uit deze kelder komen van Marc. Die zegt dat het gevaarlijk is, daarbuiten
Maar Kaasstengels zijn lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die kaasstengel heten en dan commentaar durven te geven over iemands nick
Hoe weet je dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Maar Kaasstengels zijn lekkerPenisbaarden niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |