Ijszakjes for the win.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Janstersons het volgende:
Zeik niet ik kan een ei bakken op zowel de bovenkant als de onderkant van mn laptop...en mss kan ik er op bbq-en
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die reageren op die afbeelding uit de OP alsof ze die afbeelding voor het eerst zien
Mensen die kaasstengel heten en dan commentaar durven te geven over iemands nickquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen..
Jakkesquote:
Ik ben een fok!kerquote:
Was het niet Jozef?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, ik mag niet uit deze kelder komen van Marc. Die zegt dat het gevaarlijk is, daarbuiten
Maar Kaasstengels zijn lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die kaasstengel heten en dan commentaar durven te geven over iemands nick
Hoe weet je dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Maar Kaasstengels zijn lekkerPenisbaarden niet
Een vunzig blok kaas lekkerder vinden dan een flinke hap penishaarquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Maar Kaasstengels zijn lekkerPenisbaarden niet
okquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik googelde op Kaasstengel
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]OJA!! hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik googelde op Kaasstengel
![]()
Dat is ook een soort kaasstengel![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Rosbief het volgende:
Touchpads werken sowieso kut, een muis werkt 10x sneller
Muis kapot, ben dus op touchpad aangewezen...ik faalquote:
Dat plaatjequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:14 schreef Bonzai. het volgende:
M'n laptop staat nu ongeveer een kwartiertje aan, en ik krijg alweer zo'n onprettig gevoel aan mijn wijsvinger: veel te warmBinnen 2 uurtjes voelt dat touchpad aan als een gloeiende kookplaat
![]()
[ afbeelding ]
Life's a bitch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |