ey ik ben geen BrEeZaH die van zichzelf foto,s gaat zitten makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
En nu wil je zeker dat we om foto's gaan vragen?
Verkapte ik ben een lui neger!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:
Niks tegen de zon ofzo. Heerlijk, al was het vandaag toch wel benauwd en bewolkt enzo...
Nu ging ik net ff pisse en kwam ik langs de spiegel. Ik ben veelste bruin! een kleurtje is leuk enzo maar je kan het ook overdrijven... En daarnaast zie je ook duidelijk dat ik een zonnebril op had.. Ook zo kut
Reden: op school hebben we een dakterras waar we wel even aan projecten gingen werken.![]()
Klacht: te opvallend bruin.
Klacht 2: zonnebril te zien.
Antiklacht: Tropische temps in NL![]()
Ja fijn van dat chemische rottigheid rondom je ogenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Chocolate het volgende:
zonnebril gedeelte insmeren met zelfbruiner
Of je gaat gewoon even een keer in de zon liggen met je ogen dicht, zonder zonnebril.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja fijn van dat chemische rottigheid rondom je ogen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:39 schreef SpaceLlama het volgende:
Zon is voor zwakkelingen ...
Gewoon thuis zitten met je ogen op je beelscherm... handen op het toetsenbord!
Ja. dat wordt ik gewoon ff nog bruiner en zie je nogsteeds me zonnebrilquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:38 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon even een keer in de zon liggen met je ogen dicht, zonder zonnebril.
wordt ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja. dat wordt ik gewoon ff nog bruiner en zie je nogsteeds me zonnebril
Schiet toch niet op badgast.
quote:
Ja klacht 2 dat je zijn zonnebril ziet. Maar dan heb je klacht 1 nogquote:
deze?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:34 schreef Titus-Pullo het volgende:
TVP voor die foto van die 2 guido's + 2 lelijke mokkels met hun oranje huidscreme
Maar dan moet je wel in zo'n shoarma draai ding zitten anders wordt je rug natuurlijk niet even bruin als je buik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Oplossing: ga naakt en zonder zonnebril in de tuin liggen, dan word je mooi egaal bruin.
Ja niks. Bruin zijn is fijnquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Zeker weten?Je typt precies hetzelfde
WTFquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Die is gewoon lettelijk gegrild![]()
dat is niet echtquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Die is gewoon lettelijk gegrild![]()
Heb inprincipe ook niks te klagen. ben altijd het meest bruin van allemaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef intelligentieloos het volgende:
Mensen die klagen dat ze te snel bruin worden, terwijl er mensen zijn die wit licht geven (en die wél vaak buiten/in de zon komen (en geen allesbedekkende kleding aan hebben))
Ja echt eh, kunnen we eens lachenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |