abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:57:53 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70589125
quote:
OM stelt onderzoek naar hulpdiensten in na dood Kaatsheuvelnaar

KAATSHEUVEL - Het Openbaar Ministerie onderzoekt of de dood van een 55-jarige Kaatsheuvelnaar hulpdiensten te verwijten valt.

Medewerkers van de huisartsenpost en de ambulancedienst zouden niet tijdig hulp hebben verleend.

Familie van de man belde 19 juni in de vroege ochtend meerdere malen 112 met een verzoek om spoedeisende hulp. Die kwam niet op tijd: de man overleed diezelfde ochtend.
Bron
quote:
Kaatsheuvel – In de nacht van 19 juni voltrok zich een waar drama in een woning aan de Mark in Kaatsheuvel. Kaatsheuvelnaar Will van Wanrooij (55) overleed in de vroege ochtend nadat zijn echtgenote vijf keer 112 had gebeld.De ambulance weigerde om te komen. Als Marlies van Wanrooij (44) begint te vertellen lijkt het een echte horrorfilm. In de nacht van 19 juni kreeg haan man hevige pijn in de rug. “Ik heb hem niet gehoord maar toen ik om 04.30 uur wakker werd lag hij op de grond naast me. De man leed aan chronische rugpijnen maar zo’n hevige pijn had hij nog nooit gehad”, vertelt zijn vrouw Marlies. Ze heeft meteen 112 gebeld maar ze kreeg te horen dat de ambulance daar niet voor kwam. Intussen was haar man opgekrabbeld. Toen hij beneden naar het toilet wilde viel hij van de bovenste trede naar beneden. “Ik heb toen weer gebeld, want ik dacht dat hij iets gebroken had. Maar weer kreeg ik te horen dat ze niet kwamen”. Marlies heeft haar man, die plotseling hevig begon te transpireren en krijsen, op bed gelegd. “Het krijsen was oorverdovend”, weet Marlies die wederom 112 belde. “Uw man moet niet zo krijsen. Ik kan U niet verstaan”, kreeg ze te horen aan de andere kant van de lijn. In paniek heeft Marlies haar zus in Genderen gebeld. Terwijl die onderweg was heeft haar zwager vanuit Genderen 112 gebeld. “Als het om Mark 9 in Kaatsheuvel gaat, dan komen we niet”, kreeg hij te horen. Ineens kreeg Will hevige pijn op de borst en moest hij weer naar het toilet. “Ik ga dood, ik ga dood”, bleef hij roepen. Toen viel hij neer tussen het toilet en de muur. De toegesnelde buurvrouw belde 112 met de mededeling dat haar buurman overleden was. “Het werd stil aan de andere kant van de lijn”. Om 07.00 uur arriveerden ambulancebroeders en de politie die door de zwager uit Genderen was gebeld. “De ziekenbroeders stonden perplex. Ze wilden nog reanimeren maar ze zagen dat het geen zin meer had”, aldus Marlies. Sectie op het lichaam heeft uitgewezen dat Will gestorven is aan een hartaanval. Bij Marlies overheerst de woede boven het verdriet. “Ik heb de politie gevraagd waar ik aangifte kon doen tegen die mevrouw die telkens maar weigerde om een ambulance te sturen”. Volgens de weduwe heeft de politie zelf alles in gang gezet. Gisteren maakte het Openbaar Ministerie bekend dat een strafrechtelijk onderzoek naar het optreden van de hulpdiensten is gestart.

Brabants-Dagblad.nl
Bron

Verschrikkelijk wat er gebeurd is echt gruwelijk

Wat zou zo'n medewerker van 112 nog kunnen krijgen voor zo iets? Want hij / zij is wel (mede)verantwoordelijk aan de dood van iemand
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:01:42 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70589277
Zag het gister op tv, lastig verhaal. Aan de ene kant wordt 112 gekgebeld met valse meldingen en moeten ze eerst verifieren. Aan de andere kant, als dezelfde persoon een paar keer belt dan zou je ervan uit kunnen gaan dat het ernstig is.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 20:06:06 #3
137949 Disana
pi_70589425
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Hukkie het volgende:
Zag het gister op tv, lastig verhaal. Aan de ene kant wordt 112 gekgebeld met valse meldingen en moeten ze eerst verifieren. Aan de andere kant, als dezelfde persoon een paar keer belt dan zou je ervan uit kunnen gaan dat het ernstig is.
Toen ik ze een keer nodig had voor mijn vriend en het bleek mee te vallen, zeiden ze 'Mevrouw daar zijn we voor, we komen liever een keer voor niets dan niet'. Bovendien waren ze er binnen 5 minuten.

Zo hoort het vind ik.
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:09:02 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70589523
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Toen ik ze een keer nodig had voor mijn vriend en het bleek mee te vallen, zeiden ze 'Mevrouw daar zijn we voor, we komen liever een keer voor niets dan niet'. Bovendien waren ze er binnen 5 minuten.

Zo hoort het vind ik.
Jep zo hoort het inderdaad. Maar ik kan me voorstellen dat je na een berg valse meldingen wat voorzichtiger word. Heb ook ooit een 112 moeten bellen (na een inbreker in mijn huis te hebben aangetroffen) en toen stonden ze inderdaad binnen notime met 4 man op de stoep.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 20:10:32 #5
137949 Disana
pi_70589580
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Jep zo hoort het inderdaad. Maar ik kan me voorstellen dat je na een berg valse meldingen wat voorzichtiger word. Heb ook ooit een 112 moeten bellen (na een inbreker in mijn huis te hebben aangetroffen) en toen stonden ze inderdaad binnen notime met 4 man op de stoep.
Mooi, dat geeft vertrouwen. Maar uit de uitzending en dit verhaal blijkt dat deze dame op de meldpost gewoon haar hakken in het zand heeft gezet. Zo iemand moet wat mij betreft weg van zo'n post.
pi_70589799
quote:
En dat stukje waar de telefoniste de vrouw verteld dat haar man minder hard moet schreeuwen, is toch wel frappant.
Cool story, Hansel.
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:20:18 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_70589901
quote:
Als je iemand zo hoort schreeuwen op de achtergrond, mag je zo'n telefoontje toch wel een keer serieus gaan nemen.

Verder: dood door schuld?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 20:20:42 #8
137949 Disana
pi_70589915
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En dat stukje waar de telefoniste de vrouw verteld dat haar man minder hard moet schreeuwen, is toch wel frappant.
Echt ongelooflijk. En dan later “Als het om Mark 9 in Kaatsheuvel gaat, dan komen we niet”. Ik hoop echt dat die vrouw op zoek naar ander werk moet.
pi_70590048
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Echt ongelooflijk. En dan later “Als het om Mark 9 in Kaatsheuvel gaat, dan komen we niet”. Ik hoop echt dat die vrouw op zoek naar ander werk moet hiervoor de bak in moet.
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:47:45 #10
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70590809
Dit bericht viel al eerder te lezen maar toen was 't nog niet zo duidelijk wat er allemaal gebeurd was, nou wel en 't is echt 'n schande vooral dat "kan uw man 'ns wat minder schreeuwen?" Volgens mij moet je gewoon meteen komen met dat je pijn op de borst voelt ook al heb je "alleen" hevige rugpijn, maar ja dat is dan weer liegenl moeilijk, moeilijk. Eigenlijk moet dat niet nodig zijn: ze moeten gewoon komen, liever één keer voor niks dan niet terwijl 't nodig was zoals iemand al zei, daar zijn 't ten slotte hulpdiensten voor.
Hallon!
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:33:24 #11
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70592373
Er zijn te weinig ambulances. Mensen moeten dus keuzes maken. En als er wel een ambulance komt het maar de vraag of er een bed voor je is.

http://www.volkskrant.nl/(...)tot_overlijden_vrouw
http://www.novatv.nl/page(...)igerd+door+IC-tekort

En dat terwijl onzin als IVF nog steeds vergoed wordt. Belachelijk, ik kan hier heel boos om worden.
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 21:42:30 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_70592707
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:

En dat terwijl onzin als IVF nog steeds vergoed wordt. Belachelijk, ik kan hier heel boos om worden.
Nou nou wat een botte uitspraak Ik hoop dat je er nooit mee te maken krijgt!!

Het is verschrikkelijk wat er daar is gebeurd maar.. ik zou wel eens het bandje van de meldingen willen horen daar is misschien meer uit op te maken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 21:43:40 #13
137949 Disana
pi_70592759
quote:
Er zijn te weinig ambulances. Mensen moeten dus keuzes maken. En als er wel een ambulance komt het maar de vraag of er een bed voor je is.

Dit zijn wel erg oude berichten.
pi_70592838
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Als je iemand zo hoort schreeuwen op de achtergrond, mag je zo'n telefoontje toch wel een keer serieus gaan nemen.

Verder: dood door schuld?
Vind ik wel...ze is verantwoordelijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70592864
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
[..]

Bron

Verschrikkelijk wat er gebeurd is echt gruwelijk

Wat zou zo'n medewerker van 112 nog kunnen krijgen voor zo iets? Want hij / zij is wel (mede)verantwoordelijk aan de dood van iemand
Aiaiai, klinkt als een gevalletje geruptureerde aneurysma aorta abdomalis.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:22:14 #16
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70594271
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:42 schreef just me het volgende:

[..]

Nou nou wat een botte uitspraak Ik hoop dat je er nooit mee te maken krijgt!!

Het is verschrikkelijk wat er daar is gebeurd maar.. ik zou wel eens het bandje van de meldingen willen horen daar is misschien meer uit op te maken!
Nouja er zijn natuurlijk wel meer dingen die niet vergoed moeten worden maar IVF springt het meest in het oog.

En hoezo is het bot? Dit maakt me gewoon kwaad. Ik hoop ook dat niemand ooit te maken krijgt met een ernstig ziek geliefde die sterft omdat hij niet op tijd geholpen kan worden.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:27:36 #17
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70594472
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit zijn wel erg oude berichten.

Hier wat recentere
http://weert.sp.nl/berich(...)_midden_limburg.html

Twee jaar oud
Aanrijtijd ambulances schiet te kort
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2009 @ 22:30:20 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70594588
quote:

IVF wordt niet vergoed.
Er wordt slechts een bijdrage gegeven, grootste financiering is uit onderzoeksgelden
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:33:32 #19
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70594710
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

IVF wordt niet vergoed.
Er wordt slechts een bijdrage gegeven, grootste financiering is uit onderzoeksgelden
Ok I stand corrected.
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 22:35:42 #20
137949 Disana
pi_70594798
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Hier wat recentere
http://weert.sp.nl/berich(...)_midden_limburg.html

Twee jaar oud
Aanrijtijd ambulances schiet te kort
Aww, geeft niet joh

Ik weet niet of er inmiddels iets ten goede is veranderd. Wel weet ik dat we het bij rampen niet redden met de ambulances.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:41:21 #21
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70595018
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Aww, geeft niet joh

Ik weet niet of er inmiddels iets ten goede is veranderd. Wel weet ik dat we het bij rampen niet redden met de ambulances.
Nou, maar hopen dat er geen ramp gebeurt..
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:00:37 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70595768
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

IVF wordt niet vergoed.
Idd en de eerste moet je zelf betalen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')