Wel meer dan een kiloquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef Shoef het volgende:
[..]
Nee,ik douche namelijk iedere dag.
ik denk dat alsik jou voorhuidje naar achter trek ik o.a dat aan tref ja
Je hebt zo gelijk ! Magik die van jou niet zien ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef rodka het volgende:
Aan je foto's te zien zou dat in ieder geval je eerste ervaring met een voorhuid zijn, die van je pa niet meegerekend
En hoequote:
Kan niet anders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En hoe![]()
Hoop dat ze een trol is en wij de happers zijn.
Wow jij bent goed in wiskunde!quote:
Mee eens. Nouja... Photoshop kan altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef GladdeGerard het volgende:
Jezus Christus, je loopt de hele tijd te doen alsof je verschrikkelijk dik bent, komt die fotoHou je van aandacht ofzo?
Bokkelulquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
DIT IS MIJN HYVES: bart.hyves.nl
DIT IS MIJN TWITTER: ewjpof.twitter.nl
Goh dankje,quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:01 schreef Kaasstengel het volgende:
TS is een trol...
Dat iedereen daar intrapt zeg![]()
Wel zonde van die hyves van dat meisje.. ziet er lief uit
In dat geval.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:17 schreef Shoef het volgende:
[..]
Goh dankje,
en dat ben ikje hoeft me niet te geloven hooor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
In dat geval.
Hallo TS. Ik ben een jongeman met een vriendelijke uitstraling. mijn hobby,s zijn fokken en fokken en fappen op topics waar mooie vrouwen in staan.
Heb je toevallig sugababes?Nee helaas heb jij superdudes??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nog beter, je hebt vast wel eenaccount op Relatieplanet?!!!!!!!!!?!?!?!?"every day above the ground is a good day"
Je moet ff kappen man. Nu is het niet leuk meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:17 schreef Shoef het volgende:
[..]
Goh dankje,
en dat ben ikje hoeft me niet te geloven hooor
Ja klopt!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Shoef het volgende:
[..]
Nee helaas heb jij superdudes??
Of nog beter, je hebt vast wel eenaccount op Relatieplanet?!!!!!!!!!?!?!?!?
Goof wil een date en staat ingeschreven op relatieplanetquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Rarara wat ik heb klaar gemaakt voor jullie ?!
Ot: Waar waren we eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |