Een bermbom!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef bluuf het volgende:
Wat moet dat dan voorstellen op de foto? Een soort van mijn ofzo?
quote:
Ik zat in de trein. Mijn gedachten gingen even terug naar Madrid... paar jaar geleden!quote:
Jij hebt die foto gemaakt vanuit de trein?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:58 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik zat in de trein. Mijn gedachten gingen even terug naar Madrid... paar jaar geleden!
Die bom springt natuurlijk zo een station op/in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:58 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik zat in de trein. Mijn gedachten gingen even terug naar Madrid... paar jaar geleden!
Ja, met trillende vingers!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Jij hebt die foto gemaakt vanuit de trein?
Ja, de trein stond nog stil op het station!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die bom springt natuurlijk zo een station op/in.
Ik heb zaterdag een leuk feestje, dus niet!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Ts, waarom klaag je over het feit dat je ontsnapt aan de dood? Dat moet toch juist een opluchting zijn?
Je kan zo zien dat het een op scherp staande bermbom is. De hele trein had opgeblazen kunnen worden, weet je!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat noem jij 'aan de dood ontsnapt'?
Volgens mij komt de trein niet in de berm hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je kan zo zien dat het een op scherp staande bermbom is. De hele trein had opgeblazen kunnen worden, weet je!
En trillingen en opspringende steentje dan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij komt de trein niet in de berm hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |