quote:
RIP Mexicano'squote:Op donderdag 2 juli 2009 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Sta je dan... huilend bij je vriezer.
Er is nog nooit iemand doodgegaan van een lauw biertje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Sta je dan... huilend bij je vriezer.
Bedoel je stroomuitval in Amsterdam?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:05 schreef willempjewever het volgende:
Collega's van mij in Amsterdam zijn allemaal al naar huis, daar is vanaf 0900 geen stroom meer. Helaas werk ik niet in Amsterdam en zit ik op het werk (maar zo een bbq)
Sinds wanneer leg je bier in een vriezer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand doodgegaan van een lauw biertje.
Zie het probleem niet zo.
dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer leg je bier in een vriezer?
Net na de aanschaf om het 1-2 uur later weer op te drinken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je dus te laat bier gehaald. Anders heb je nog minimaal 5 koude biertjes over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net na de aanschaf om het 1-2 uur later weer op te drinken.
Als 't me niet snel genoeg gaat dan gaat 't ff de vriezer in hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |