Ik ben een grote Fan van NYPD Blue. Een politie serie die enkele jaren geleden is afgelopen.
De NCRV zende de serie uit. Er zijn 4 van de 12 seizoenen uitgegeven op DVD die ik dan ook gekocht heb.
Maar die zijn jaren geleden uitgekomen, en de rest 5 t/m 12) van de seizonen dus niet.
Op Amazon.com was er wel een pagina voor gereserveerd (voor elke seizoen) en zou je op de hoogte gesteld worden (per mail) als ze uit zouden komen. Daaronder stond commentaar, van allerlei mensen vanuit de hele wereld die zich ook (soms boos) afvroegen waar de rest bleef.
Na enige tijd wachten (2 jaar) heb ik enkele mailtje naar Fox gestuurd, waar geen reactie op kwam.
En toen heb ik gebeld met Fox Nederland, met de sales afdeling. Daar zouden ze er achteraan gaan.
Uiteraard niks meer van vernomen. Wat ik nu wel zie, is dat op amezon, alle pagina's van seizoen 5 t/m 12 weggehaald zijn en niet meer te vinden zijn.
Ik vind het vreemd dat elke stomme *&@#$&* serie uitkomt op DvD en deze serie, die vele prijzen heeft gewonnen en vernieuwend werk heeft gebracht, niet uitkomt. Iemand hier soortgelijke ervaringen mee?
Of weet iemand wat ik hier aan kan doen?
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.