Is eigenlijk wel zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef zovty het volgende:
Gewoon weer beginnen. Je weet dat je het wil. Luister naar je lichaam.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
Dadelijk even een heerlijk sigaretje roken. Lekker chillen in mijn waggel op weg naar huis... hmmmmm.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iemand moet het doen, de rest steunt je niet echt hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze stoere kerel zou, je wéét dat je je ook weer zo zult voeren na een heerlijk peukie, die smaak, die geur, die kleine rush in je hoofdIs dat dezelfde kerel of wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Yep. Longkanker, 49 geworden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat dezelfde kerel of wat ?
Nou ik hou het wel vol, maar moet er wel telkens aan denken van waarom zou ik eigen geen peuk rokenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef Salatrel het volgende:
ben paar weken terug gestopt
nog geen moment de behoefte gehad een peuk op te steken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet het TS, je wil zo graag, morgen pak je er toch eentje, dus waarom niet nu?Ziet er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |