Hoax. TS heeft geen vrienden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Natrium het volgende:
Dan koop je alsnog de superbundel en kan je met z'n 2en spelen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
Als je 2 gitaren hebt kan je met je vrienden spelen, maar dat gaat blijkbaar voor jou niet op.
Hoax, meisjes gamen nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef FashionXstar het volgende:
Dat is een kutspel, need for speed
Heb ik al uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
Als je 2 gitaren hebt kan je met je vrienden spelen, maar dat gaat blijkbaar voor jou niet op.
Die heb ik niet hier in het dorpquote:
PS2, weer openquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:00 schreef Wessiej het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Guitar-Hero-World-Tour-Game/dp/B001AIPSIA/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=videogames&qid=1246536048&sr=8-6
Slotje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die heb ik niet hier in het dorp
Amsterdam een dorp noemenquote:woonplaats: Amsterdam
Lol, ben nu bij mn ouders thuisquote:
Nee, ik heb al eerder een superbundel gekocht met twee gitaren en legends of rockquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dus je hebt al eerder een losse gitaar gekocht?
Ik heb m voor nog goedkoper gevonden, maar het punt is dat ik m dan pas zaterdag heb, en ik m gewoon nu al wil spelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook om.
Maar alsnog
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=363185
Als je hem nu koopt en betaald met IDeal heb je het spel morgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb m voor nog goedkoper gevonden, maar het punt is dat ik m dan pas zaterdag heb, en ik m gewoon nu al wil spelen!
Exactly my point indeedquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Bioman_1 het volgende:
Precies hetzelfde mat Guitar Hero: Metallica. Er komen hier straks wat mensen guitar hero-en, dus wilde vanochtend even de Metallica versie halen. Bij elke zaak hierzo (Bart Smit, Intertoys, Dixons, E-plaza) hadden ze alleen de bundel (spel + gitaar), maar nergens het losse spel. En daar heb ik dus niets aan want ik heb ook al twee gitaren...
Nope, niet degene die ik wil!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef Remsjo het volgende:
Bij de Bolle kan je het spul voor 17:00 bestellen. Dan heb je hem de volgende dag in huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |