Ik ga er eventjes vnauit dat TS in een supermarkt werkt. Dan wil ik absoluut niet aangesproken worden door een opgeschoten 16 jarige die naar bier meurt, die dan vervolgens mij het pad van de chips wijst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:46 schreef Johnny-V het volgende:
Ah joh, wat voor ongelooflijk verantwoordelijk werk moet je gaan doen waardoor je niet een paar biertjes kan nemen?
Ik vul geen vakkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:46 schreef B.E.D het volgende:
TS kan met een pilsje op niet meer vakkenvullen?
Ach het is hier best lekker weer idd, maar dan nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:50 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik zit de hele dag binnen te werken, ook zonder pilseners !!![]()
Niet piepen, zeurwijf.![]()
2 uur werken
Ach kind...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ach het is hier best lekker weer idd, maar dan nogNu kan ik alleen milkshakes drinken oid.
Je bent jaloers omdat je met 20 graden airco lucht zit te werken?quote:
je jij denkt dat er met dit weer iemand een pak gaat passen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vul geen vakken
Het is vanavond koopavond dus het gaat gewoon nietIk smeer mensen pakken aan
Gaat nogal lastig als er een bierlucht uit je mond komt.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef DJKoster het volgende:
Vanaf 9 tot ver in de nacht kun je nog buiten zitten.. Wat is het probleem![]()
*heeft ook al 3 avonden tot 2 uur 's nachts buiten gezeten [ afbeelding ]
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je jij denkt dat er met dit weer iemand een pak gaat passen?
die zitten allemaal op terasje om een biertje te drinken
ik zit thuis, heb een solero in mijn rechterhand, en moet vanavond 3 uur werken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat je met 20 graden airco lucht zit te werken?
Jij zit waarschijnlijk nu in Italia?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Werken? dat heb ik niet meer gedaan sinds half 2.
Een soleroquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik zit thuis, heb een solero in mijn rechterhand, en moet vanavond 3 uur werken.
Een kauwgompje doet WONDERENquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vul geen vakken
Het is vanavond koopavond dus het gaat gewoon nietIk smeer mensen pakken aan
Gaat nogal lastig als er een bierlucht uit je mond komt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Een soleroik heb al veel benamingen voor het mannelijk geslachtsdeel voorbij horen komen, maar deze is nieuw
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Een soleroik heb al veel benamingen voor het mannelijk geslachtsdeel voorbij horen komen, maar deze is nieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |