Die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan pak ik straks de La Trappe Quadrupel
Kom ik (net) niet aan toe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een alcoholpercentage van slechts 10%
10 minuten over het starten doen is niet normaal. Beetje gas bijgeven is niet erg. De auto moet gewoon bij de eerste poging direct starten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik kan nu bijna rijden zonder afslaan, nu de schokken er nog uit![]()
Alleen ik doe er soms wel 10 minuten over om hem te starten, kan niet de bedoeling zijn toch? En dan nog lukt het alleen als ik een straal gas bij geef, dan heel snel de koppeling laat opkomen en wegstuiter, anders slaat hij weer af
Kan het de warmte zijn, want dat deed hij eerst niet?
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
10 minuten over het starten doen is niet normaal. Beetje gas bijgeven is niet erg. De auto moet gewoon bij de eerste poging direct starten.
Omdat ie in de aanbieding is bij de Jumbo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan pak ik straks de La Trappe Quadrupel
Hij heeft zuurstofgebrek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.
Ik heb het idee dat het van de warmte komt?
Onder warme omstandigheden zou een motor juist iets makkelijker moeten startenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, 10 minuten... Soms in één keer en soms helemaal niet en pas na de 10e keer.
Ik heb het idee dat het van de warmte komt?
Mja, dat heb je alleen als je flink je gaspedaal er bij intrapt. De accu zal vaker een probleem gaan vormen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef teigan het volgende:
Denk er ook aan data als je het te lang probeert, je de motor verzuipt..
tenminste, dat denk ik..
Had m al bij Van Erp gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat ie in de aanbieding is bij de Jumbo?
zo 1:1 is die verhouding niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja de griep is weer in het nieuws en meteen weer aan het bier.
Hij doet wel starten, maar hij slaat niet aan zeg maar, lekker onhandig!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder warme omstandigheden zou een motor juist iets makkelijker moeten starten
[..]
Mja, dat heb je alleen als je flink je gaspedaal er bij intrapt. De accu zal vaker een probleem gaan vormen.
Ok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo 1:1 is die verhouding niet hoor
Dan moet je er even naar laten kijken. Kan van alles zijn, zoals vocht onder de verdeelkap of iets met de bougies.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij doet wel starten, maar hij slaat niet aan zeg maar, lekker onhandig!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef JH87 het volgende:
Ik ga nog maar weer even in gezelschap bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |