Where's the fun in that?quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Hey A. Ik heb net ff lekker met je vrouw "ge-PM-ed".quote:
Oi.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Houzer het volgende:
God bloedhoerenkanker. Laat ik net mn i-phone op straat flikkeren. Zoeen heule barst in mn scherm.
Ja, was het lekker?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey A. Ik heb net ff lekker met je vrouw "ge-PM-ed".
Dat wordt geen Sesnationquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Houzer het volgende:
God bloedhoerenkanker. Laat ik net mn i-phone op straat flikkeren. Zoeen heule barst in mn scherm.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
Wettelijk is er niks geregeld A.![]()
Overigens is mijn kantoor keurig netjes 19 graden.
quote:In de Arbo-wet en de beleidsregels wordt geen expliciete uitspraak gedaan, in de zin van: de temperatuur mag niet hoger of lager zijn dan..... In de Arbo-wet staat dat er sprake moet zijn van een behaaglijke temperatuur in relatie met de te verrichten arbeid en dat het klimaat niet tot schade van de gezondheid mag leiden.
Behaaglijkheid is een subjectief begrip, wat de ene werknemer als een prettige temperatuur ervaart kan voor de andere werknemer veel te warm zijn. Er is sprake van een behaaglijk kilmaat als minder dan 20% van de werknemers over het klimaat klaagt.
Vanuit de ISO-normering zijn er wel enkele regels:
Het temperatuursverschil tussen 10 cm en 110 cm boven de grond mag niet meer zijn dan 3 graden.
De luchtsnelheid moet kleiner zijn dan 0,25m/sec.
De vochtigheidsgraad moet liggen tussen de 30 en 70%.
De lucht- en stralings temperatuur in de zomer moet liggen tussen de 23 en 26 graden en in de winter tussen de 20 en 23 graden.
Niet te zuinig A, niet te zuinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |