Gaat goed op je werk las ikquote:
wiseassquote:
Heey mamsquote:
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
wiseassnee juist ook om date ervaringen te delen
Ben jij zijn datequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hier
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heey mams
Je krijgt misschien een nieuwe schoondochter
ff afgezien van het specifieke gevalquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar terug beschreven wat we gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...Tof
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Jij vertelt anders ook niet veel over je datesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ooh daar ben je nu al mee bezig?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Nee.quote:
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die heb ik nog net meegekregen. Vroegah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!
Een groot succes.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vertelt anders ook niet veel over je dates![]()
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.
Straks maar ff wandelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit hier stil, maar verga van de hitte. Ben het echt niet meer gewend.
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Je had die reacties idd kunnen verwachten en kunnen voorkomen door het er gelijk bij te vermelden dat je geen dates hebt gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesheb ik de afgelopen tijd geen dates gehad of dan ook maar iets topic vertel waardigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |