quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?
Hij is een soort fb?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
dat is gewoon leuk voor 1x in de twee weken ofzo
Maar het verleden, je weet wat ze daarover zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
gelukkig spreekt het verleden je tegen... maar wat ik zeg de laatste tijd gebeurd er weinig of kan het om duidelijke redenen niet echt
![]()
Maar jij bent een van de mensen die het topic niets meer aan vind, nu geef ik ff aan waar het voor een deel aan ligt en het enige wat je doet is op mij inhakken
Daaromquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is nu niet leuk.Waarom niet hier?
Ja dat is op mijn werk ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef kingmob het volgende:
Ah daar is m'n internet weer. het lijkt af en toe de steentijd hier
Wat wil je dan meer weten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromOmdat ik eerst even wat meer wil weten voor ik 't hier ga spammen... ofzo... hoewel half singles t al weet
Dingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je dan meer weten?
O half singles, ja daar hoor ik niet bij.
ik weet van niks....quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromOmdat ik eerst even wat meer wil weten voor ik 't hier ga spammen... ofzo... hoewel half singles t al weet
Huh ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het verleden, je weet wat ze daarover zeggen![]()
Dan kun je ook wel zeggen dat het hier leuk was, en dat het daarom nog leuk moet zijn![]()
En inhakken? Wat zei je laatst ook alweer tegen mij? Niet persoonlijk aantrekken? Right back at ya
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeftquote:
Het staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
Nou mrbox wat zou je dan zoal hier willen lezen? Misschien kan ik een duit in het zakje doen?
Dat jij vroeger wel wat verteld hebt, zegt niets over nu.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
Huh ?
Echt NoukI do not get you, je miept liever er over dat het niet leuk meer is dan dat je er werkelijk aan wil gaan doen ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
jeuj ik mag weer neuken, wie bied?
Idd, mijn werk is leuk, maar ik zit dus niet buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werken is leuk.
Ben met vrijwilligerswerk begonnen, doe gelijk ervaring op met andere programma's.
Vind het heel leuk werk, lekker relaxt.Alleen geen airco daar.
sort of iddquote:
Grootheidswaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeft.
*insert doodsverwensing*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeft.
een paar uurtjes plezier in de maandquote:
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
Ze wil eerst andere dingen met je doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze wil eerst andere dingen met je doen
paar uurtjes maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een paar uurtjes plezier in de maand
http://www.tandemsprong.nl/ff/index.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraard
ga er niet 1000 euro voor betalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat jij vroeger wel wat verteld hebt, zegt niets over nu.
Jij herhaalt het constant hoor, ik heb het één misschien twee keer gezegd.En er valt bij mij niets te vertellen.
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hemquote:
Ja, ik had ook wel wat meer animo verwacht !quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
weinig voorspelbare reacties op deze post
*geeft scheermesjes*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Geen last meer van je verbrande rug dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voorquote:
jah scarification enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
*geeft scheermesjes*
Als je goed oplet kun je er nog een vette tattoo van maken
shredder of de fik d'r inquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:weer werken.
wel wennen zo, geen tijd om te posten...
alle oude kutklusjes net afgerond, dus nu weer aan het leuke werk. weg met kutdossiers
beetje nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen last meer van je verbrande rug dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |