Gaat goed op je werk las ikquote:
wiseassquote:
Heey mamsquote:
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
wiseassnee juist ook om date ervaringen te delen
Ben jij zijn datequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat hij dat niet gaat doen hier
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heey mams
Je krijgt misschien een nieuwe schoondochter
ff afgezien van het specifieke gevalquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar terug beschreven wat we gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dag zoonlief, wat leuk voor je!! Hoe is het gegaan gisteren met jullie? las dat jullie samen weg waren geweest...Tof
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Jij vertelt anders ook niet veel over je datesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ooh daar ben je nu al mee bezig?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: ja gaat goed, ff wat dingen afronden van mn vorige werk nu nog.... dan weer verder met nieuw werk
Nee.quote:
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff afgezien van het specifieke gevaldit is dus een van de redenen dat dit topic beetje dood loopt.
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die heb ik nog net meegekregen. Vroegah.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor hadden we dating.fok.nl!
Een groot succes.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vertelt anders ook niet veel over je dates![]()
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. Vertel eens hoe is het jou de afgelopen tijd vergaan qua dates.
Straks maar ff wandelen ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik zit hier stil, maar verga van de hitte. Ben het echt niet meer gewend.
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Je had die reacties idd kunnen verwachten en kunnen voorkomen door het er gelijk bij te vermelden dat je geen dates hebt gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Ff afgezien van de voorspelbaarheid van deze reactiesheb ik de afgelopen tijd geen dates gehad of dan ook maar iets topic vertel waardigs
Ik heb geen idee maar ik ken hem een beetjequote:
Meer wind misschien? Moet toch iets proberen.....quote:
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet alles hier publiekelijk delen?
Ja maar jij verteld helemaal noooit iets.. niet eens als je ergens een leuk meisje hebt gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)
Daar kun je dan gelijk wat aan doen toch ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meer wind misschien? Moet toch iets proberen.....
Of toch maar naar het zwembad....., maar ik ben nog erg wit.
Nope, aan het werk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?![]()
[..]
Kan erg leuk zijnquote:
Je hebt de majoor toch? of is dat geen date?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
Mijn laatste echte date is ook alweer erg lang terug
Mijn laatste date was heel leuk enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
Werken is leuk.quote:
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef mrbox het volgende:
Nee maar er zijn meer kleuren dan helemaal niets en alles vertellen. Het delen van de single ervaringen, daarvoor is dit topic. Als je daar niet in wil delen kan je heel strikt genomen je afvragen wat je hier doet. Nu maakt het mij niet zo gek veel uit, maar dat maakte het topic wel leuk. (iets wat de laatste tijd soms ver te zoeken hier is)
Dat is geen date neequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt de majoor toch? of is dat geen date?
Vorige week was de majoor er toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn
vertel!?quote:
Het nut van dit topic ondermijnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij zit in het straatje "niets vertellen" dus wat doe jij hier dan?
Dat was precies de reactie die ik wilde geven, maar dacht, ik blijf vriendelijkquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vorige week was de majoor er toch?
dat is gewoon leuk voor 1x in de twee weken ofzoquote:
Aah is ook niet helemaal waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar jij verteld helemaal noooit iets.. niet eens als je ergens een leuk meisje hebt gezien
Die buschauffeur van laatst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was precies de reactie die ik wilde geven, maar dacht, ik blijf vriendelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wat doe jij met foksters?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah is ook niet helemaal waarmaar kijk als het een fokster is ofzo is het soms wat lastig
Discretie is soms een groot goed inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah is ook niet helemaal waarmaar kijk als het een fokster is ofzo is het soms wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |