*insert doodsverwensing*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bied dat jij mij 1000 euro geeft.
een paar uurtjes plezier in de maandquote:
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraardquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
Ze wil eerst andere dingen met je doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef erikje14 het volgende:
[..]
had je nog een idee wanneer we gaan springen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze wil eerst andere dingen met je doen
paar uurtjes maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een paar uurtjes plezier in de maand
http://www.tandemsprong.nl/ff/index.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee t moet wel ff ergens geboekt worden uiteraard
ga er niet 1000 euro voor betalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Jaa wat kan ik vertellen als er gewoon momenteel niets is om over te vertellen, geen dates e.d.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat jij vroeger wel wat verteld hebt, zegt niets over nu.
Jij herhaalt het constant hoor, ik heb het één misschien twee keer gezegd.En er valt bij mij niets te vertellen.
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hemquote:
Ja, ik had ook wel wat meer animo verwacht !quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
weinig voorspelbare reacties op deze post
*geeft scheermesjes*quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ok dus niemand wil met mij neukendank je ik weet mn plek weer, ik ga wel stilletjes in een hoekje zitten krassen
Geen last meer van je verbrande rug dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HW wil alleen met me neuken als ik hem 1000 euro betaalde bedoelde hij, maar goed ik ga nog liever dood dan neuken met hem
Zovaak spreken we niet af en tis vaak even voor een korte ontspanning (inspanning) op een avond. Dus zoveel stelt het niet voorquote:
jah scarification enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
*geeft scheermesjes*
Als je goed oplet kun je er nog een vette tattoo van maken
shredder of de fik d'r inquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:weer werken.
wel wennen zo, geen tijd om te posten...
alle oude kutklusjes net afgerond, dus nu weer aan het leuke werk. weg met kutdossiers
beetje nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen last meer van je verbrande rug dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |