Tja, die linkse geitenwollensokken figuren doen alles om zoveel mogelijk van die lui binnenboord te houden. Anders slapen ze niet zo goed s`avonds.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat menig asieladvocaat zulke zaken gewoon zijn cliënten adviseert.
idd een walgelijk pressiemiddel dat maar al te graag aangegrepen wordt door linkse en allochtone menschen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:58 schreef Enchanter het volgende:
Of ze verdwijnen in de illegaliteit en lopen al die linkse hippies over een paar jaar te janken dat ze niet meer terug kunnen omdat hun kinderen hier opgegroeid zijn
De enige manier om het illegalenprobleem op te lossen is door het uitdelen van flinke boetes aan mensen die illegalen helpen. De linkse kerk die graag helpt kan zodoende zelf betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Hier iemand van de door jullie gehate linkse kerk. Ik ben het met jullie eens. Illegalen horen hier niet. Ik denk niet dat iemand dit zal betwisten, maar hoe denken jullie dit dan op te lossen?
Het helpen van illegalen beboeten en illegalen terugsturen naar het land van herkomst. Blijkbaar gaat het om Nigerianen en Somaliers, dus dat hebben ze al mooi uitgezocht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Hier iemand van de door jullie gehate linkse kerk. Ik ben het met jullie eens. Illegalen horen hier niet. Ik denk niet dat iemand dit zal betwisten, maar hoe denken jullie dit dan op te lossen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn ze toch niet meer illegaal als ze aangifte doen van mensenhandel?
Dan klopt de TT toch niet? En de OP ook niet...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef buachaille het volgende:
[..]
De enige manier om het illegalenprobleem op te lossen is door het uitdelen van flinke boetes aan mensen die illegalen helpen. De linkse kerk die graag helpt kan zodoende zelf betalen.
Overigens moeten we niet al te moeilijk doen over illegalen. Er zijn ergere dingen denkbaar, maar met een softe aanpak is niemand gediend, en al helemaal niet ons gevoel van rechtvaardigheid.
Denk je? Kijk en huiver: http://www.defabel.nl/quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
Niet te moeilijk over doen? Door zich als goedkope zwarte arbeidskracht aan te verhuren, laten ze werkgevers belasting ontduiken. Er wordt extra beroep gedaan op woonruimte (illegale onderhuur) wat nog verder op de woningnood drukt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef buachaille het volgende:
Overigens moeten we niet al te moeilijk doen over illegalen. Er zijn ergere dingen denkbaar, maar met een softe aanpak is niemand gediend, en al helemaal niet ons gevoel van rechtvaardigheid.
Ze spoelen hun paspoort door de plee en weg bewijs dat het Nigerianen of Somaliers zijn. Ik zou iemand zonder paspoort hier niet eens door de douane willen hebben, maar je kan ze wel op een vliegtuig terugzetten en dan wat? Die landen nemen ze vaak niet eens terug en zetten ze pardoes weer op het vliegtuig onze kant op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het helpen van illegalen beboeten en illegalen terugsturen naar het land van herkomst. Blijkbaar gaat het om Nigerianen en Somaliers, dus dat hebben ze al mooi uitgezocht.
Dat stop je toch hun ontwikkelingshulp en gebruik je dat geld op ze vast te zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef kriele het volgende:
[..]
Ze spoelen hun paspoort door de plee en weg bewijs dat het Nigerianen of Somaliers zijn. Ik zou iemand zonder paspoort hier niet eens door de douane willen hebben, maar je kan ze wel op een vliegtuig terugzetten en dan wat? Die landen nemen ze vaak niet eens terug en zetten ze pardoes weer op het vliegtuig onze kant op.
wat dacht je ervan ze het land uit te schoppen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef kriele het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
wat dacht je ervan ze het land uit te schoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |