quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:30 schreef Earry het volgende:
Hier is je oplossing: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Die bagger is gegarandeerd weg met een abonnement?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ads = geld = FOK!
Banners kijken en klikken of een abbo nemen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Die bagger is gegarandeerd weg met een abonnement?
quote:Banners verwijderen
(frontpage, forum, fotoboek, games)
Ik laat me niet afpersen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:30 schreef Earry het volgende:
Hier is je oplossing: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik laat me niet afpersen.
Of kan ik naar jou komen en dreigen grafitti op je huis te spuiten tenzij je betaalt?
Niemand dwingt je toch ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik laat me niet afpersen.
Of kan ik naar jou komen en dreigen grafitti op je huis te spuiten tenzij je betaalt?
Ze wilden mijn onkostenvergoeding niet gelijktrekken met de balkenendenormquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey waarom zit jij niet meer bij de FP ?
Denk eens na.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch ?
Moet je dus ook niet zeiken wanneer je een beetje reclame krijgt. Niemand dwingt je nl. om FOK te bezoeken.
Behalve misschien je zwakke geestelijke gezondheid. Maar daar hebben ze pillen voor.
waar is je abbo dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ads = geld = FOK!
Banners kijken en klikken of een abbo nemen.
Je weet dat je hiervoor een ban kunt krijgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Daeron het volgende:
Installeer gewoon flashblock in ff. Ben je van alle irritante flash spam af.
Moeten ze maar geen irritante flash pop-ups gebruiken. Ik vind reclame echt geen probleem, maar als het in de weg gaat zitten tijdens het lezen van een website moet het gewoon weg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je weet dat je hiervoor een ban kunt krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |