Vertel mij wat, met al die zweterds in de trein.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat is er aan de hand vandaag? Het was opeens echt overal stervens druk.
Dit bevestigd toch wel mijn vermoedensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)hoonheidsideaal.html
Zie je wel, vrouwen zijn moeilijke wezensquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)hoonheidsideaal.html
Het verbaast mij ook nietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Dit bevestigd toch wel mijn vermoedens
Suc6 & veel plezierquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik moet vanmiddag van Utrecht naar de VU in Amsterdam, daar even snel douchen en mijn pa ophalen, dan naar Sloterdijk auto dumpen, trein naar centraal, dan naar het Westerpark, concert van Joss Stone & Jason Mraz![]()
![]()
!
Ik kon bij mij in de buurt niet eens oversteken vanwege de druktequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel mij wat, met al die zweterds in de trein.
Heel goed. Zorg dat je wat meer water drinkt dan normaal, eet één of twee boterhammen voordat je er naartoe gaat en dan komt het helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:16 schreef erikje14 het volgende:
Vanavond voor 't eerst langs de bloedbank, heb mezelf opgegeven als donor
Intake keuring, dus ik neem aan dat ze niet gelijk 5 liter aftappenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed. Zorg dat je wat meer water drinkt dan normaal, eet één of twee boterhammen voordat je er naartoe gaat en dan komt het helemaal goed!
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon bij mij in de buurt niet eens oversteken vanwege de drukte. Op CS reden een trams, waarschijnlijk stonden ze vast ergens...
Zo opeens, uit het niets.
Ach, ik hoef tenminste niet tussen de koeien door naar mijn werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.
Zit gewoon een sanquin afname locatie bij ons in 't dorp, helemaal makkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja ik heb er toen ook eens over nagedacht om bloeddonor te worden. Blijkbaar toen glad vergeten. misschien weer eens opzoeken hoe dat hier gaat.
Nou, klein dorp is ook niet allesquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in zo'n grote stinkstad gaat wonen.
Dat is inderdaad niet zo heel heftig nee. Ook daar kan het helpen om van te voren een hapje te hebben gegeten. Overigens tappen ze bij een donatie maar een halve liter af hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:39 schreef erikje14 het volgende:
Intake keuring, dus ik neem aan dat ze niet gelijk 5 liter aftappenAch ja, kleine moeite om af en toe een litertje weg te brengen, net als met 'n donor codicil.
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik hoef tenminste niet tussen de koeien door naar mijn werk.
Ik zocht al naar een treffende zin om het te omschrijven... Beter dan dit had ik het niet gekund...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..
Die vage Karin Bloemen zwerver danquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat er af en toe in het Vondelpark ligt..
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo heel heftig nee. Ook daar kan het helpen om van te voren een hapje te hebben gegeten. Overigens tappen ze bij een donatie maar een halve liter af hoor.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik hoef tenminste niet tussen de koeien door naar mijn werk.
bij biologische klok en vrouwen denk ik toch wel aan iets andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk ik gisteravond, lekker morgen iets langer slapen, dan maar iets later op m'n werk. Is mijn biologische klok irritant en nu ben ik dus moe
Gister toch te lang doorgewerkt aan m'n scriptie, maar maar.. het moest
Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |