quote:Op donderdag 2 juli 2009 06:36 schreef Sinceria het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Sexy droom gehad.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk ik gisteravond, lekker morgen iets langer slapen, dan maar iets later op m'n werk. Is mijn biologische klok irritant en nu ben ik dus moe
Gister toch te lang doorgewerkt aan m'n scriptie, maar maar.. het moest
Goedemorgen trouwens
Maar vaak kan je dan wel gewoon weer in slaap vallen.. tenminste ik wel, zolang ik maar weet dat ik verder niks hoef te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
biologische klok is waardeloos een beetje om half 6 wakker worden op zaterdag is niet gezond
oh ene morgen
Ik heb het even gewijzigt hoor, want met mijn bioklok is niks mis. die ruikt meteen wanneer het weekend is en dan gaat ie op stilquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
MIJN biologische klok is waardeloos een beetje om half 6 wakker worden op zaterdag is niet gezond
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vaak kan je dan wel gewoon weer in slaap vallen.. tenminste ik wel, zolang ik maar weet dat ik verder niks hoef te doen.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen. Om het uur, anderhalf uur wakker worden is ook niks
Geen idee, werd gewoon een stuk of 5 keer wakker afgelopen nacht. Ondanks een ventilatorquote:
Owja jij kan met ventilator aan slapen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, werd gewoon een stuk of 5 keer wakker afgelopen nacht. Ondanks een ventilator
Ja, dat is geen probleem gelukkig. Ja heb kleine oogjes vandaagquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij kan met ventilator aan slapen..
Maar klote zeg.. en nu dus ook erg moe?
Succes en tot straksquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, dat is geen probleem gelukkig. Ja heb kleine oogjes vandaag
Zo, nu naar kantoor![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:18 schreef rival het volgende:
Ik heb het even gewijzigt hoor, want met mijn bioklok is niks mis. die ruikt meteen wanneer het weekend is en dan gaat ie op stil
Ging vanochtend gewoon als normaal (N57/A15 tot Hoogvliet)quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had nergens last van, maar ik vrees het ergste voor vanmiddag, als ik richting Rotterdam rijd..
Ik kom vanuit een heel andere richtingquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef erikje14 het volgende:
Ging vanochtend gewoon als normaal (N57/A15 tot Hoogvliet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |