Dat doet mij denken aan het afstudeerpraatje van een oud huisgenoot van mij. Zei zijn begeleider dat hij last had van SOA's. Niemand kon zo snel even bedenken dat het Studie Ontwijkende Activiteiten wasquote:
Goed maar moequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal goed met me
Hoest met jou dan?
ow ok, ik ben ook moe. maar wel lekker geslapen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed maar moeSlecht geslapen vannacht
Software Oriented Architecture doet het ook altijd goed met vergaderingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan het afstudeerpraatje van een oud huisgenoot van mij. Zei zijn begeleider dat hij last had van SOA's. Niemand kon zo snel even bedenken dat het Studie Ontwijkende Activiteiten was
SOG ken ik dan wel weer
Nee ik rond een uur of 1 maar werd om het uur zowat wakkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow ok, ik ben ook moe. maar wel lekker geslapen.
Ik sliep alleen pas om 4 uur
In retrospect niet de meest handig gekozen afkorting. Zeker niet nadat er een SOA for Dummies uitkwamquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Software Oriented Architecture doet het ook altijd goed met vergaderingen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IT-nerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een energiekick hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
Ow ok, dat is wel balen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee ik rond een uur of 1 maar werd om het uur zowat wakker
Dus na de lunch gaan we aan de dubbele espresso met veel suiker
Amsterdams Ajax-gerelateerd tuig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Als PSV-er zeg ik nog altijd beter dan feyenoordquote:
Babequote:
hehe weer pc's lopen fixenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blij dat ik daar vanaf ben zeg, van m'n 15e tot m'n 22ste ongeveer in een computerwinkel gewerkt, krijg je echt alles en iedereen daarnaast nog eens privé aan je deur om alles op te lossenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Leren om 'nee' te zeggen (in diverse toonaarden, gezichtsuitdrukkingen en volumes) is een uiterst nuttige vaardigheid die je niet vroeg genoeg kan leren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:08 schreef erikje14 het volgende:
krijg je echt alles en iedereen daarnaast nog eens privé aan je deur om alles op te lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |