Vanwaar die vraag? Hij natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
En hij ontmoet en neukt haar terwijl jij in je zolderkamertje een topic opent. Wie faalt er nu hard?
Ja, Paul, ja. Maar ik post hier even om te zeggen dat ik er niet voor je ben.quote:
Voelt het nou goed? Door die waardeloze post is een groot deel van het effect van mijn post weg! Slaap je hier nou beter door?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
En hij ontmoet en neukt haar terwijl jij in je zolderkamertje een topic opent. Wie faalt er nu hard?
Jij, omdat de kans dat ze elkaar ooit zullen tegenkomen miniem is en jij gelijk je conclusies trekt zonder voldoende kennis. Faalhaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Ik wacht op de Internetbaby!quote:
ik lig er geen seconde langer wakker vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Voelt het nou goed? Door die waardeloze post is een groot deel van het effect van mijn post weg! Slaap je hier nou beter door?
En zijn kansen nog steeds beter liggen dan die van de man die eenzaam topics opent in een zolderkamertje. Faalhaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij, omdat de kans dat ze elkaar ooit zullen tegenkomen miniem is en jij gelijk je conclusies trekt zonder voldoende kennis. Faalhaas.
Ik woon nu in bij mijn vriendin die ik 3 jaar geleden op internet heb leren kennen. Bek houwe dus, ouwequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een faler idd...
Sowieso mannen die serieuze relaties op internet zoeken
Paar jaar geleden via internet meisje uit Ehoven leren kennen, maar dat was toen puur om te doppen. Het werkt gewoon niet
quote:Vriend TS: Now I take out my e-penis.
Intersletje: Oh it's so big!
Vriend TS: Open your e-trousers so I can see your e-vagina.
Intersletje: My e-vagina is very wet! Upload your e-cum!
Vriend TS: fap fap fap
Intersletje: ROFL I'm a bloke! ROFLCOPTER! PWNED!!!!!!!1111oneone
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:01 schreef o.us het volgende:
Een vriend van me heeft een vriendin, heeft hij vandaag uren over lopen babbelen tegen mij... leuk en aardig allemaal toch, zolang jij maar gelukkig met haar bent!
wat blijkt
het blijkt een Engelse internetvriendinnetje te zijn die hij heeft ontmoet op Facebook. Nu hebben ze "internetverkering". WTF
Hoe laag ben je? Als je een man bent, ga je naar een discotheek of café om een paar flowtjes neer te zetten, jewaitzzz.
Klacht: Internetliefde.
Via een chatsite of watquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik woon nu in bij mijn vriendin die ik 3 jaar geleden op internet heb leren kennen. Bek houwe dus, ouwe![]()
Nee, en ik was er ook totaal niet op zoekquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef MouzurX het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
vrienden die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op woensdag stoer doen over die internetchika als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder echte chika's de playa uit hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |