jah...... is dit zinvol of niet ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar teruggevonden via FOK!
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
neuken?
't Is allemaal gevoeligheid Pietje, NMNS is uiteindelijk een supergevoelig mensenmens![]()
en de snor van je vaderquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.
Alweer? Jij zit altijd te kanenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
en ik heb honger.......
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eet dan iets, muts. Je moet veel zout nemen met dit weer, van tante CarO geleerd
.
Andere moeder dan zeker? Ze lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er was een tijd dat WJ mijn zoon was, dat is dan nu de broer van Pietje
Ik ga gemakshalve even af op de schrijfstijl.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Talitha het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg Mikael Sjekson gehoord voor de rest van het jaar.![]()
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.quote:
Ja duurt even, ik dacht nog Talitha zal toch niet te snel afhaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Talitha het volgende:
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand nog even een muntje in de jukebox gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |