Nope, ik ben niet erg Calvinistisch maar wel erg geduldig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja duurt even, ik dacht nog Talitha zal toch niet te snel afhaken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:41 schreef Talitha het volgende:
Nope, ik ben niet erg Calvinistisch maar wel erg geduldig.![]()
Er was een tijd dat je je door de youtubes heen moest worstelen, maar ben deze nu al voor de 2e keer aan het luisteren.quote:
Ik krijg als er naar luister altijd beelden van een donkere kroeg, veel mannen, veel bier en dan maar meejankenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je je door de youtubes heen moest worstelen, maar ben deze nu al voor de 2e keer aan het luisteren.
Aaaaaaaaaaaaaaaa, you don't get me I'm part of the Unioooooooon...
Vlemmix? Die heb ik gelukkig nog nooit irl ontmoet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Zie jij je buurman verderop nog weleens ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef Talitha het volgende:
Vlemmix? Die heb ik gelukkig nog nooit irl ontmoet.
Door de warmte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het bij jou en NMNS ook nog zo warm?
Heb geen puf de hort op te gaan, maar zou wel even lekker zijn een stuk fietsen of wandelen ofzo
was even van slag dat ik de buurvrouw in de lucht zag hangen op een brancard op de wagenladder
van de brandweer. Ze was niet goed geworden.
Konden de trap niet af, dus kwam de brandweer er bij. Gisteren zei ik haar nog gedag terwijl ze lekker
met een sproeier de tientallen planten water gaf.
Zo klinkt dat Duits nog best redelijk.quote:
Ik vind die een leuke liedjequote:
Joh, ik zit met m'n kont voor de airco, 't is hier goed uit te houden binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het bij jou , NMNS en anderen ook nog zo warm?
Heb geen puf de hort op te gaan, maar zou wel even lekker zijn een stuk fietsen of wandelen ofzo
was even van slag dat ik de buurvrouw in de lucht zag hangen op een brancard op de wagenladder
van de brandweer. Ze was niet goed geworden.
Konden de trap niet af, dus kwam de brandweer er bij. Gisteren zei ik haar nog gedag terwijl ze lekker met een sproeier de tientallen planten water gaf.
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Talitha het volgende:
Door de warmte?Das wel schrikken dan ja.
Tis hier veel te warm om te kunnen slapen. Ik denk dat ik vannacht meer alles open laat.
Filmpje vind ik ook grappig van die Duitsert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo klinkt dat Duits nog best redelijk.![]()
O sorry fluiter, zo was mijn opmerking niet bedoeld?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen ......
Even gaan winkelen fluitertjequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen , maar wel om 06:30
weer er uit....
ben rond 17:30 even op bed gaan liggen met open ramen, tsjonge wat kan die achterbuurvrouw
praten met die andere buurvrouw.....het was te warm om het raam dicht te doen.....
Stiekem meeluisteren hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen , maar wel om 06:30
weer er uit....
ben rond 17:30 even op bed gaan liggen met open ramen, tsjonge wat kan die achterbuurvrouw
praten met die andere buurvrouw.....het was te warm om het raam dicht te doen.....
Lekker ritme ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Filmpje vind ik ook grappig van die Duitsert.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Hier nog mensen die klagen over het warme weer?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
weer er uit....
Maakt toch niet uit , ik zag jouw vorige post niet eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
O sorry fluiter, zo was mijn opmerking niet bedoeld?
Iets te ver weg, maar die buurvrouw heeft een smetvrees en maakt veel schoonquote:
Maar toen las ik ineens dat je buurvrouw voor je raam gebungeld had en dat is dan wel weer een nadeel van dat warme weer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maakt toch niet uit , ik zag jouw vorige post niet eens.
Ja , nu begijp ik je, hoop dat de buurvrouw snel weer de oude is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar toen las ik ineens dat je buurvrouw voor je raam gebungeld had en dat is dan wel weer een nadeel van dat warme weer.
Verder vind ik het heerlijk, jammer dat het na morgen minder wordt
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hittequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Verder vind ik het heerlijk, jammer dat het na morgen minder wordt
Als het richting de 30 graden gaat, schakelen mijn hersens uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hitte![]()
Het ontneemt mij altijd de lust om ook maar iets te doen!
Heb jij die Airco van Praxis voor in de huiskamer? Dat is handig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hitte![]()
Het ontneemt mij altijd de lust om ook maar iets te doen!
Nee, nog niet, ik heb zo'n verrijdbaar mormel in de slaapkamer staan met een slang naar buiten. Geeft wel een hoop herrie maar je sterft er bijna van de kouquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij die Airco van Praxis voor in de huiskamer? Dat is handig.
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het richting de 30 graden gaat, schakelen mijn hersens uit.
Nog een beetje wind erbij en ik ben tevreden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog een beetje wind erbij en ik ben tevreden.![]()
Maar laat ik eens gaan kijken hoe warm het op de slaapkamer is.![]()
Dat is best wel te vinden, wanneer gaan jullie naar Tsjechie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.
slaap nog steeds met dekbed over, en heb geen aircoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die een leuke liedje![]()
Hier nog mensen die klagen over het warme weer?
Morgenavond misschien, in ieder geval krijgen we in de loop van vrijdag ander weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Manu82 het volgende:
Het zou toch nog gaan regenen vanavond?
Moggels, ligt iedereen al in het zwembad of zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, ligt iedereen al in het zwembad of zoiets?![]()
Ik was zelfs gisteravond vergeten mijn achterdeur dicht te doen, had niet eens door dat ie nog open stond pffff............
16,50 eurootjes en dan krijg je hem mooi gewassen, droog en ingepakt terugquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Kaat38 het volgende:
is dat een dure grap die wasserette?
op zich wel een goed plan trouwens.
hier is het heerlijk in de huiskamer, gordijnen dicht (die zijn licht dus genoeg licht) en lekker koel binnen maar vanmiddag ga ik even zweten, ff strand en vooral: duiken!
Niet alleen voor de ogen, de hele week is het UV gehalte al 11 keer hoger dan toegestaan voor de huid..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
Even een zeer zinvolle tip !!!
zonnebrilletjes op vandaag !!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_ogen__.html?p=14,3
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vandaag ontploft de atmosfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |