Naar eer en geweten ingevuld, de hele meuk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
of je bent niet helemaal eerlijk geweest tegenover jezelf.....
kan ook
Dat denk ik niet Talitha. Ik vermoed dat het antwoord op die vraag pas gaat kantelen bij een veel hoger percentage en dat je bij alles daaronder je altijd een onbezorgde gelovige bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:
Geloof 0% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Tis gewoon nep!
[RLS SC #238] Zinvol of niet zinvol that's the question...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok ik ben om, welke test, linkje?
en als je nou eens opnieuw gaat invullen met precies het tegenovergestelde van wat jequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:
Geloof 0% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Tis gewoon nep!
Ik was een beetje aan het stoken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet Talitha. Ik vermoed dat het antwoord op die vraag pas gaat kantelen bij een veel hoger percentage en dat je bij alles daaronder je altijd een onbezorgde gelovige bent.
Ja, het is niet echt een zuivere test, daarvoor zijn 25 vragen natuurlijk ook veel en veel te weinig. Maar ik kan mij eigenlijk wel vinden in de uitslag, ik herken mijzelf wel in de grote lijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het stoken.Maar je bent toch met me eens dat die score een beetje 'zinloos' is als je er geen duidelijk onderscheid mee kunt maken?
quote:b]58%[/b]
Je hebt calvinistische trekken. Je leven staat in een calvinistisch licht, maar de harde kantjes zijn er wel wat afgesleten. Hard werken is prima, maar tegenover anderen hoeven we ons niet per se zwart-wit op te stellen. Matigheid voert de boventoon, maar daarbinnen past ook heel goed een uitspatting nu en dan.
hoiquote:
doe 's vertellen van die uitspattingen van jouquote:
quote:Categorie Score Commentaar
38 Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 67% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 20% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 57% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
dat seg ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es alles plakken Pietje?
Kut, ooit moest 't uitkomen.quote:
Ik kan niet zoveel met de uitslag. Ik denk dat de verschillen in antwoorden op individuele vragen veel interessanter zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een zuivere test, daarvoor zijn 25 vragen natuurlijk ook veel en veel te weinig. Maar ik kan mij eigenlijk wel vinden in de uitslag, ik herken mijzelf wel in de grote lijn.
Ach nee, als je die brombeer-eigenschap ff weglaat ben je best nice.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat Pietje je erg kwalijk nemen
neuken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, als je die brombeer-eigenschap ff weglaat ben je best nice.
jah...... is dit zinvol of niet ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar teruggevonden via FOK!
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
neuken?
't Is allemaal gevoeligheid Pietje, NMNS is uiteindelijk een supergevoelig mensenmens![]()
en de snor van je vaderquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.
Alweer? Jij zit altijd te kanenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
en ik heb honger.......
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eet dan iets, muts. Je moet veel zout nemen met dit weer, van tante CarO geleerd
.
Andere moeder dan zeker? Ze lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er was een tijd dat WJ mijn zoon was, dat is dan nu de broer van Pietje
Ik ga gemakshalve even af op de schrijfstijl.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Talitha het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg Mikael Sjekson gehoord voor de rest van het jaar.![]()
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.quote:
Ja duurt even, ik dacht nog Talitha zal toch niet te snel afhaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Talitha het volgende:
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand nog even een muntje in de jukebox gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |