quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef Nizno het volgende:
Mag ik hier even kriebelen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dames worden mooier oud dan de heren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik altijd net een apiequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
De mannen waren al hopeloos lelijk om mee te beginnen. Vooral Björn.
Hee Talithaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepostquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
Dat moet lukken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee Talitha![]()
103 x 65 x 52 cm
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepost![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.![]()
Ff een perenijsje uit de vriezer trekken.
ow..... écht waar ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Talitha het volgende:
En het is daarentegen! Ik zag het zo vaak verkeerd staan dat ik ging twijfelen. Heb het zelfs opgezocht in de Van Dale. Over zinloos gesproken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... écht waar ?
dat kllinkt helemaal niet![]()
ik hou het op daarINtegen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Talitha het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaa Kwartalitha in de huis.![]()
![]()
edit: FAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN![]()
ik spiek ''daar'' weleens jah...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Gewoon typen zoals het klinkt.Doet Zouzou ook, maar dan anders.
Raketjes op, sinasappelijsjes op, blikjes cola light op en ik heb geen zin om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
raketjes hier...
niet de orginele,,,,,, uitverkocht... maar de AH raketten........ ook goed te doen
Je postte dwars door mijn kwartet heen.quote:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik spiek ''daar'' weleens jah...![]()
kep ut gesien
Bommie heeft last van Fora ADHD, hij is nog sneller dan de teller (op z'n twitterwall)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Talitha het volgende:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |