Nou, ik weet niet hoe met jullie zit, maar bij ons in de straat, hebben ze dus een fietspad gemaakt aan de rechterkant van de weg, waar dus auto's mogen parkeren. Ik weet dat het niet duur is, het zijn maar een paar strepen, maar kom op zeg.
Ik moet iedere dag wel zo'n auto ontwijken als ik naar school fiets, waardoor ik weer tegen iets anders opknal. En dan gaan die automobilisten helemaal op je toeteren en schelden dat je niet op het midden van de weg moet fietsen, maar op het fietspad. Maar als je dan zegt dat ze niet op het fietspad moeten parkeren, dan beginnen ze weer over die jeugd van tegenwoordig die geen enkel RESPECT heeft

. En als er eens een keertje weinig auto's staan, gaan die auto's zo op het fietspad rijden, en beginnen WEER op je te toeteren, dat je aan de kant moet. Meestal zijn dat dan van die ouwe gasten van rond de 70 in hun 40 km/u karretje waar SPEEDY op het nummerbord staat.
Samenvatting: auto's rijden over fietspad als het vrij is. Als het niet vrij is, staat de auto er geparkeerd
Klacht: Auto's moeten kappen met op het fietspad te crossen, en niet zo op ons schelden