Niet nodigquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks, ik vind het onzin, ieder z'n eigen ding.
Maarre, als jullie allebei zo graag vast willen zitten, meld je bij een psychiatrische instelling oid, wie weet wat ze voor jullie doen.
Dan zou dat een vrijwillige opname worden.. en zit er voor minimaal twee weken.. heb je direct een psychiatrisch dosier enzo.. niet handigquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks, ik vind het onzin, ieder z'n eigen ding.
Maarre, als jullie allebei zo graag vast willen zitten, meld je bij een psychiatrische instelling oid, wie weet wat ze voor jullie doen.
Het is toch ook onzin?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef ius het volgende:
[..]
Dan zou dat een vrijwillige opname worden.. en zit er voor minimaal twee weken.. heb je direct een psychiatrisch dosier enzo.. niet handig
Ehm ja?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef ius het volgende:
Als je de rest van het topic leest.. geen BDSM.....
Waar ik aan denk bij een echte situatie..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:53 schreef ius het volgende:
[..]
Waarom precies die intresse, behalve de uitleg al eerder gegeven kan het niet exact uitleggen.. En ja ik wil het gewoon een keer meemaken... Heb het nooit mee gemaakt in een echt situatie.. (waar denk je overigens dan aan).. dus misschien denk ik dan ander, misschien niet...
Mja, maar ik denk dat TS niet door elk random persoon wil worden vastgebonden, vanwege 'weet jij veel wat diegene dan met je doet'quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch ook onzin?
Je kan die dingen toch gewoon kopen en er zijn genoeg mensen die je wel vast willen maken gok ik.
Ik heb het topic doorgelezen snuiter... En jij bent de enige die er geen labeltje aan wil hangen. Prima, maar verdiep je eerst eens wat beter in de verschillende vormen van dit soort gedachten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef ius het volgende:
Niet random natuurlijk, lijkt me ook niet erg slim, maar waarom het in een instelling zou moeten is mij een raadsel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk dat TS niet door elk random persoon wil worden vastgebonden, vanwege 'weet jij veel wat diegene dan met je doet'. En z'n vriendin wil het ook niet.
Wat jij wil IS bdsm. Klaar. Je kunt een koe een paard noemen maar het blijft een koe. Vastgebonden willen worden om het vastgebonden worden (dus niet omdat je anders uit een klimwand flikkert of jezelf van een brug gooit) heet BON-DA-GE. Of jij dat nou leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef ius het volgende:
Ja..idd vreemd. Misschien vanwege veiligheid, of om het 'echt' te ervaren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet random natuurlijk, lijkt me ook niet erg slim, maar waarom het in een instelling zou moeten is mij een raadsel.
En GotC slaat de spijker op zijn kop.. (beide) en dat was al te lezen eerder...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..idd vreemd. Misschien vanwege veiligheid, of om het 'echt' te ervaren?
Separeercellen zijn dat, geen isoleerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar ik aan denk bij een echte situatie..
Ik mag geen echte voorbeelden geven aangezien privacy enzo, maar bv:Man in een delier en dement. Zit de hele dag in een stoel, maar kan niet zelfstandig lopen. Hoe vaak je het ook zegt, man vergeet dat hij niet kan staan. Op een dag loop je zijn kamer in, en meneer ligt op de grond. Voor zijn veiligheid, met akkoord dochter, fixeren. Valgevaar dus.
Dat is de algemene reden om iemand met zweedse band te fixeren. Collega's die bij een GGZ instelling werken, werken dus ook met isoleercellen. Dit gebruiken ze als 'cool-down' voor mensen die een gevaar zijn voor zichzelf en anderen.
u.. wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Separeercellen zijn dat, geen isoleer
Verschil ertussen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Separeercellen zijn dat, geen isoleer
nl.wikipedia.org/wiki/Isoleercelquote:Isoleercellen worden ook wel "PAR" (Prikkel Arme Ruimte), "separeer", "separette", "separeercel" en "time-out" genoemd.
Tot zo ver weet ik niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:54 schreef ius het volgende:
En moet ik dan denken aan complete fixatie zoals in mijn eerste post? Of veel minder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |