abonnement Unibet Coolblue
pi_70959690
Ik heb 'maar' 3 jaar gerookt. Mis het nog steeds wel, maar niet extreem oid.
Maarja, heb nog geen terrasje oid gepakt, dan is het denk ik wel wat lastiger.. (ja, ik weet dat een sigaret het niet gezellig maakt )
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 juli 2009 @ 11:44:56 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_70961265
16 jaar gerookt. Nu 2 en een halve week gestopt. Gaat eigenlijk wel goed (heb wel dag of 10 nog van die nicotine-stickers op gehad en dat hielp wel).

Ben alleen wel rete-sjacho op bepaalde momenten. Slapen gaat in tegenstelling tot vorige keren gewoon prima.
pi_71008131
Vandaag 1e dag
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:58:36 #79
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71008179
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vandaag 1e dag


Je gaat het makkelijk redden. Ons hier lukt t ook
Ik ben van pindavlees
pi_71008807
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Flappekz het volgende:

[..]



Je gaat het makkelijk redden. Ons hier lukt t ook
Ik hoop et , dit is eigenlijk mn 1e echte stoppoging en et gaat beter dan ik had gedacht moet ik zeggen
Heb 3 jaar gerookt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:39:25 #81
250106 Agapi
Leuk hé!!
pi_71009359
One week, three days, 13 hours, 58 minutes and 20 seconds. 158 cigarettes not smoked, saving ¤ 38,35. Life saved: 13 hours, 10 minutes.

Ik ben al bijna een beetje trots op mezelf. Ik heb wel het gevoel dat het zwaarste nog moet komen. Juist dat ik van mijn nicotine verslaving af ben kan mij, onder invloed van een drankje en wat gezelligheid , overmoedig maken (eentje kan wel). Iemand tips hoe ik dat kan vookomen?

Alle nieuwe stoppers: succes!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:47:39 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_71009604
Three months, 3 hours, 17 minutes and 9 seconds. 1093 cigarettes not smoked, saving ¤ 218,73. Life saved: 3 days, 19 hours, 5 minutes.

Mag ik naar de kwartaalstoppers?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:52:43 #83
97745 Thorical
finding a way
pi_71009753
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Agapi het volgende:
One week, three days, 13 hours, 58 minutes and 20 seconds. 158 cigarettes not smoked, saving ¤ 38,35. Life saved: 13 hours, 10 minutes.

Ik ben al bijna een beetje trots op mezelf. Ik heb wel het gevoel dat het zwaarste nog moet komen. Juist dat ik van mijn nicotine verslaving af ben kan mij, onder invloed van een drankje en wat gezelligheid , overmoedig maken (eentje kan wel). Iemand tips hoe ik dat kan vookomen?

Alle nieuwe stoppers: succes!!
Geen tips helaas, ik heb al een jaar zelfs geen joint aangeraakt.
Sommige kunnen het wel, ik niet. Zelfs die kruidenzooi heb ik niet eens geprobeerd.
Ik zag eigenlijk ook de noodzaak er niet van in, aan een brandend kruidenbuiltje zuigen.
pi_71009759
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Belana het volgende:
Three months, 3 hours, 17 minutes and 9 seconds. 1093 cigarettes not smoked, saving ¤ 218,73. Life saved: 3 days, 19 hours, 5 minutes.

Mag ik naar de kwartaalstoppers?
Voor jou kom ik speciaal even hier.

Goed gedaan hoor

Ikke over een paar uurtjes 4 maanden

Volgende week vrijdag op vakantie en dat is weer zo'n eerste keer..... Wel fijn dat ik die stress niet meer heb van het willen roken in het vliegtuig
Neem maar een waterkokertje en Nescafé mee. Heb ik 's morgens in ieder geval direkt koffie.

Verder alle stoppers en bijna stoppers veel succes
Keep the faith!!
pi_71009802
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Agapi het volgende:
One week, three days, 13 hours, 58 minutes and 20 seconds. 158 cigarettes not smoked, saving ¤ 38,35. Life saved: 13 hours, 10 minutes.

Ik ben al bijna een beetje trots op mezelf. Ik heb wel het gevoel dat het zwaarste nog moet komen. Juist dat ik van mijn nicotine verslaving af ben kan mij, onder invloed van een drankje en wat gezelligheid , overmoedig maken (eentje kan wel). Iemand tips hoe ik dat kan vookomen?

Alle nieuwe stoppers: succes!!
In 1.5 week 40 euro ?
En 13 uur en 10 minuten van jeleven gered
Dat gaat wel ver
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:54:57 #86
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71009835
Ik was jullie al kwijt

Maar ben nog steeds gestopt. Kindjelief groeit ook nog steeds braaf door in mn buik. De zin aan roken heb ik nog steeds wel, maar de behoefte niet.


* Mijn stopstatus: Gestopt met roken
* Mijn stopdatum was: 20 May 2009 om 0 uur 00
* Ik ben reeds 56 dagen 19 uren 51 minuten gestopt met roken
* Ik heb 568 sigaretten niet gerookt (dagelijks 10 sigaretten)
* Ik heb reeds 113,65 Euro bespaard (dagelijks 2 Euro)

[ Bericht 29% gewijzigd door Vlinder op 15-07-2009 20:10:37 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71010119
Waar is het stoppen met blowen topic eigenlijk gebleven ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:19:17 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_71012236
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Voor jou kom ik speciaal even hier.

Goed gedaan hoor

Ikke over een paar uurtjes 4 maanden

Volgende week vrijdag op vakantie en dat is weer zo'n eerste keer..... Wel fijn dat ik die stress niet meer heb van het willen roken in het vliegtuig
Neem maar een waterkokertje en Nescafé mee. Heb ik 's morgens in ieder geval direkt koffie.

Verder alle stoppers en bijna stoppers veel succes
wat lief!

jij ook al 4 maanden! en die vakantie die ga je gewoon overleven
Ik heb momenteel vakantie, maar gewoon thuis, dus das niet echt
(we zouden weg, maar wegens omstandigheden ging het niet door)

alle net gestopten veel succes
stormy waters...
sailin'
pi_71013074
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef Belana het volgende:

[..]

wat lief!

jij ook al 4 maanden! en die vakantie die ga je gewoon overleven
Ik heb momenteel vakantie, maar gewoon thuis, dus das niet echt
(we zouden weg, maar wegens omstandigheden ging het niet door)

alle net gestopten veel succes
Wegens omstandigheden niet op vakantie kunnen is niet leuk

Maar fijn dat het niet roken je zo goed af gaat
Keep the faith!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:56:28 #90
250106 Agapi
Leuk hé!!
pi_71015350
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

In 1.5 week 40 euro ?
En 13 uur en 10 minuten van jeleven gered
Dat gaat wel ver
Ja behoorlijk confronterend zo'n metertje! Ik wist niet dat het mij zoveel geld kostte. Ik dacht dat het wel meeviel met m'n 15 sigaretten per dag. Blijkbaar niet dus.
pi_71016501
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar is het stoppen met blowen topic eigenlijk gebleven ?
stoppen met blowen zit ergens in uitgaan en vrije tijd! Succes man!
Hier dan Stoppen met blowen #6
Ik zit inmiddels op 2 weken en 2 dagen
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_71019834
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Agapi het volgende:

[..]

Ja behoorlijk confronterend zo'n metertje! Ik wist niet dat het mij zoveel geld kostte. Ik dacht dat het wel meeviel met m'n 15 sigaretten per dag. Blijkbaar niet dus.
15 sigaretten per dag dat komt wel ongeveer uit op een pakje per 2 dagen ? iets minder.. precies wat ik ongeveer ook heb
Waar staat dat metertje ?
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef nicoo het volgende:

[..]

stoppen met blowen zit ergens in uitgaan en vrije tijd! Succes man!
Hier dan Stoppen met blowen #6
Ik zit inmiddels op 2 weken en 2 dagen
Als ik toch stop stop ik gelijk maar overal mee
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 juli 2009 @ 13:22:29 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71031555
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:44 schreef Kreator het volgende:
Slapen gaat in tegenstelling tot vorige keren gewoon prima.
Helaas.
pi_71032169
Four months, 14 hours, 58 minutes and 20 seconds. 2575 cigarettes not smoked, saving ¤ 537,23.

Zo de eerste 4 maand zitten er op
Keep the faith!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:07:24 #95
250106 Agapi
Leuk hé!!
pi_71042587
@Buffalo-Soldier:
Het metertje staat in de OP. Gelijk met alles stoppen? Knap, maar wel zo verstandig ook. Ik kan me nog een stop poging herinneren dat ik ineens elke avond zat te blowen. Dat deed ik normaal nooit!
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:12:25 #96
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71047678
Goedenavond allemaal,

Ik zal me even voorstellen voordat ik zomaar binnen val

Ik ben Moonwalk
Ben pas lid van FokForum vanwege de Michael Jackson topics in SHO waar ik al 2 weken in mee lees en nu toch maar zelf mee wilde kletsen
Ik ben 24 jaar en studeer nog
Rook sinds mn 16e, dat is gekomen omdat ik jarenlang horeca werk heb gedaan en de rokers kregen pauze en de niet rokers niet. Domme reden i know maar het is niet anders. Ben een keer de horeca uitgestapt en een jaar gestopt met roken.Soms stiekem "gezellig"gerookt maar een echte roker was ik niet. Daarna door omstandigheden weer 2 jaar in de horeca beland en weer gaan roken. Zelfde reden. Nu weer uit de horeca en van plan om er ook uit te blijven! Afgelopen dinsdag ben ik na een hele tijd al heel erg geminderd te hebben ( pakje per dag werd pakje per week) nu echt definitief gestopt.

Woensdag kwam de grote test, visite die zat te roken en ik zelf lekker wijntjes aan het drinken. Het scheelde niet veel of ik had een sigaret aangenomen maar heb het niet gedaan waardoor ik weet dat ik nu echt klaar ben om het voor altijd vol te houden. Ik denk dat actief mee doen hier op fok me daar extra bij kan helpen

tot zo ver mijn verhaaltje
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71049286
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:12 schreef Moonwalk het volgende:
Goedenavond allemaal,

Ik zal me even voorstellen voordat ik zomaar binnen val

Ik ben Moonwalk
Ben pas lid van FokForum vanwege de Michael Jackson topics in SHO waar ik al 2 weken in mee lees en nu toch maar zelf mee wilde kletsen
Ik ben 24 jaar en studeer nog
Rook sinds mn 16e, dat is gekomen omdat ik jarenlang horeca werk heb gedaan en de rokers kregen pauze en de niet rokers niet. Domme reden i know maar het is niet anders. Ben een keer de horeca uitgestapt en een jaar gestopt met roken.Soms stiekem "gezellig"gerookt maar een echte roker was ik niet. Daarna door omstandigheden weer 2 jaar in de horeca beland en weer gaan roken. Zelfde reden. Nu weer uit de horeca en van plan om er ook uit te blijven! Afgelopen dinsdag ben ik na een hele tijd al heel erg geminderd te hebben ( pakje per dag werd pakje per week) nu echt definitief gestopt.

Woensdag kwam de grote test, visite die zat te roken en ik zelf lekker wijntjes aan het drinken. Het scheelde niet veel of ik had een sigaret aangenomen maar heb het niet gedaan waardoor ik weet dat ik nu echt klaar ben om het voor altijd vol te houden. Ik denk dat actief mee doen hier op fok me daar extra bij kan helpen

tot zo ver mijn verhaaltje
Moonwalk. Van dat forum ken ik je al idd.

Ik wens je heeeel veel succes ermee!
Goed gedaan in ieder geval al. En het wordt echt steeds makkelijker.
En als je steun zoekt, ben je hier op de goede plaats.
Keep the faith!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:26:19 #98
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71050053
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Moonwalk. Van dat forum ken ik je al idd.

Ik wens je heeeel veel succes ermee!
Goed gedaan in ieder geval al. En het wordt echt steeds makkelijker.
En als je steun zoekt, ben je hier op de goede plaats.
Dankje!

Ik heb het metertje ook maar meteen gedownload. Ik heb er wel voor gekozen om niet mn extreme oude rookgedrag in te vullen van een pakje per dag, maar ook niet de nieuwe weg van de afgelopen 2 weken met 1 pakje per week. Heb voor de tussenweg gekozen omdat ik vind dat die de waarheid is. Kettingroken had meer met "gezelligheid " te maken, 1 pakje per week had met "ik ben van plan om te stoppen" te maken.
Voor mijn rookmetertje hou ik dus 10 sigaretten per dag aan. PFFF wat een gedoe zeg roken sucks!

Afijn! gegevens:

Gestopt: 2 dagen 23 uur en 23 minuten
Bespaard: ¤6.86
Niet gerookte sigaretten: 29
Life saved: 2 uur en 25 minuten


Vraagje voor de mensen die echt heel lang zijn gestopt. Zou je een relatie met een roker aangaan?
Ik denk dat ik het zelf niet zou doen Te bang om weer mee te doen denk ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71055090
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:07 schreef Agapi het volgende:
@Buffalo-Soldier:
Het metertje staat in de OP. Gelijk met alles stoppen? Knap, maar wel zo verstandig ook. Ik kan me nog een stop poging herinneren dat ik ineens elke avond zat te blowen. Dat deed ik normaal nooit!
Tot nu toe gaat et heel goed Heb vanavond 1 sigaretje gerookt maar aan et aantal bier dat ik op had mag ik blij zijn dat et niet ene pakje was En ik had eigenlijk ook een beetje zoiets van.. Dat ik dit nou 3 jaar zo leuk vond Heb em halverwege aan iemand anders gegeven

Morgen installeer ik dat metertje ook even
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_71055524
Helaas.

* mien-moeke heeft t niet gered
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')