quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. koken zonder water?quote:
Ow het water uit de kraan is afgesloten... ja dat kon ik ook niet uit de OP opmakenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.. koken zonder water?
Euh.. een washandje nattig maken tijdens het staan boven de hete pannen?
Ik noem maar wat
Deel van Hoogkerk enige tijd zonder waterquote:
Nou een goede grap, alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij hier water mee drinkt.
[ afbeelding ]
Ook een goede manier om een dorp snel te laten uitstervenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deel van Hoogkerk enige tijd zonder water
HOOGKERK - Een groot deel van Hoogkerk heeft woensdagmiddag enige tijd zonder water gezeten.
De oorzaak was een lek in de waterleiding op industrieterrein Westpoort. Een aannemer had daar tijdens graafwerkzaamheden de leiding beschadigd.
Waterbedrijf Groningen heeft het lek gedicht. Het bedrijf liet aan het eind van de middag weten dat het ongeveer een uur kon duren, voordat de druk weer normaal is.
Heb nog steeds geen waterNet als het hele dorp.
Vanuit die graaf bak drinken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij hier water mee drinkt.
[ afbeelding ]
quote:Als ik kon ademen onder water, dan ging dat vast wat moeilijker op het droge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |