Kom op man het is toch duidelijk dat die man gewoon aan het inbreken was, zo kan elke boerenlul met een smoesje wegkomen.quote:MIDDELBURG - In een woning in de Spuistraat in Middelburg werd vanmiddag rond 16.15 uur een insluiper betrapt.
Eén van de bewoners ontdekte de vreemde man in de huiskamer van de woning. Iedereen die aanwezig was in de woning werd opgetrommeld en het identiteitsbewijs van de vreemde man werd door de bewoners ingenomen. De politie werd gebeld en was snel ter plekke.
De man hing een vreemd verhaal op over een kennis die in Middelburg zou wonen, hij zou daar langs gaan en dacht dat de kennis in de woning woonde waar hij nu naar binnen was gelopen. Door de agenten is de man gefouilleerd, omdat de agenten wilden weten of hij niets had meegenomen uit de woning.
Dat bleek niet het geval te zijn en door de agenten is de 62-jarige man uit Eindhoven op de trein gezet.
hvzeeland.nl ik moest de site even bekijken omdat ik vanmorgen een zwaargewonde motorrijder zag liggen en was benieuwd hoe het daar mee was afgelopen.quote:
Middelburgquote:
JIj denkt serieus dat mensen uit Zeeland hun achterdeur nog open laten in de nachtquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef GioStyle het volgende:
Indien er geen sporen zijn van inbraak is de 'inbraak' nogal moeilijk te bewijzen, he?
In het bericht wordt dan ook gesproken over een insluiper. Lezen is de oplossing...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef GioStyle het volgende:
Indien er geen sporen zijn van inbraak is de 'inbraak' nogal moeilijk te bewijzen, he?
Je kan veel zeggen maar het is geen pauperplaatsquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef porsche1 het volgende:
Veree. Pauper plaats.
Saai daar.
Maar wel lekker ijs op et hoekje.
Maak je eens druk om de kinderen in Bangladesh in plaats van mein spelingquote:
Nee. En het is "mijn spelling".quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maak je eens druk om de kinderen in Bangladesh in plaats van mein speling
Ik zal het volgende maand even aanpassen, bedankt voor de tipquote:
Er staat toch insluiper dat betekend gewoon een dief die insluipt. Lijkt mij toch duidelijk. Dat hij nog niks gestolen heeft komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Joran-Joran het volgende:
is er bewijs dat hij ingebroken heeft -> nee
is er bewijs dat hij iets gestolen heeft -> nee
waar wil je hem nog op pakken dan?
Inbreuk op privacyquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Joran-Joran het volgende:
is er bewijs dat hij ingebroken heeft -> nee
is er bewijs dat hij iets gestolen heeft -> nee
waar wil je hem nog op pakken dan?
Clostotheedge PMde net dat hij zijn grap terug wildequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:57 schreef Appelknaller het volgende:
Was die man toevallig van joodse afkomst??
Oh heeft iemand al eerder in dit topic een soortgelijke grap gemaaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Clostotheedge PMde net dat hij zijn grap terug wilde
Doe ik ook nooitquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Oh heeft iemand al eerder in dit topic een soortgelijke grap gemaakt.
Moet toch echt beter een topic doorlezen voordat ik reageer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |