Dit was geen afdekongevalquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:07 schreef blup het volgende:
Je zit juridisch goed, maar je moet je fokking geduld bewaren als iemand afslaat, het is geheel aan je zelf te wijten dat je in 't ziekenhuis ligt. Ik heb totaal geen medelijden sorry.. Dit soort verkeersgedrag moet keihard afgestraft worden.
Heb je dat met lessen geleerd over een 'afdek ongeval' ?
Als je echt serieus ben dan stuur me maar een PM dan hou ik je op de hoogte en stuur ik wat foto's als ik de motor ophaal bij de berging van de politie waar ie nu nog staat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef DoimeN het volgende:
Wat is er allemaal kapot? Moet ik veel beunen? Ik heb namelijk niet erg veel tijd, maar stel ik koop een nieuw frame is het klaar?
Achja, 500 euro?
Ik denk dat de vlieger van dat zij geen voorrang verleent niet opgaat omdat zij jou niet aanrijdt maar jij in haar zijkant rijdt. Als je dan niet te hard rijdt kan je dan altijd nog op tijd remmen of ontwijken en dat is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:10 schreef Wisheh het volgende:
Ik ben al gaan remmen toen ik haar al naar links zag gaan maar het was al te laat en ben dus in haar zijkant gereden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |