niet een beetje fun tussendoor?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Wat zijn de weekendplannen van de singles deze keer?
Ik vlieg morgen naar Rhodos voor werk dus mijn plannen bestaan uit werken en werken
Ik kan me ergere plaatsen bedenken om te werken. Zoals ik vorig jaar in de fucking middle of nowhere in Noorwegen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik vlieg morgen naar Rhodos voor werk dus mijn plannen bestaan uit werken en werken
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
De leverancier heeft niet geleverd vandaag! er is een raketjestekort! Geen ijsjesquote:
Are you gonna go my way?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.
ik ga morgen naarquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaterdag naar Lenny Kravitz @ Westerpark.
Nee, waarschijnlijk niet. Stappen is ook werken in dit geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet een beetje fun tussendoor?
ik ga stappen, daten en van het weer genieten
* medelijden met Ripley heeft *quote:
Klussen bij mij thuis klussen bij pa thuis ene eh ja dat was het welquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
werksequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens naar mn werk dag lliefjes
standby dienst dus nietsquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
*geeft likje van haar ijsje*quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De leverancier heeft niet geleverd vandaag! er is een raketjestekort! Geen ijsjes
FUUUUUFUUUUUU!!!!.
Wat een baan....quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Vrijdagavond een toernooitje + feest, zaterdag BBQ met collegas, zondag samen met m'n ex m'n zooi uit haar huis naar mijn huis verhuizen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is ook de methode om aan een vriend(in) te komen
Ik val meestal op onhandige mannen en ben zelf ook heel erg onhandig, dus dat lijkt me niet zo'n goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
nog geen vaste plannen, nog geen vaste dag ook niet, zijn ouders zijn tot vrijdag op vakantie en hij moet eerst oppas regelen (zn ouders dus) voor zn zoontje, ligt aan hun dus welke dag het wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Stappen is ook werken in dit geval.
Oeh, daten? wat zijn de plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |