quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee dan heb ik dezelfde fysieke reactie:
stress, buikpijn, spierspanning, woede, bang, huilen (ongeveer in die volgorde) en dan is ook na 10 minuten plan B geaccepteerd als nieuw plan A. dat weet ik inmiddels... dus als er zoiets gebuert dan probeer ik tegenwoordig gewoon diep adem te halen en het langs me heen te laten gaan tot alles weer settelt.
de psych vond mijn benaming "mijn autistische neiginkjes" wel treffend. niet dat ik een autist ben, maar het is wel typisch...
thnxquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, jouw zelfanalyse verbaast me iedere keer weer.
Heel knap van je.
Dat moet binnenkort (zodra je het met de psych op een rijtje hebt gekregen en een totaaloverzicht hebt) absoluut vruchten gaan opleveren.
Hmm mijn ouders hebben besloten om nu al aan het diner te beginnen..... (hoe moet ik dat de rest van de avond gaan doen?!)quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hup ga leren dan. Tijd die je overhoudt door niet te Fokken kan je dan lekker buiten gaan zitten.
ja! echt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Pfff. vervelend.
Ik heb dat stiekem ook een beetje. Ik krijg ook heel erg buikpijn. Dan ga ik neurotisch rondjes lopen. Bang worden. Huilen. En soms ga ik hysterisch schreeuwen en wegrennen en zo.
Alleen maar omdat een plan veranderdMaar de enige oplossing is.. wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! echt!na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.
heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.
maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
Ik zoek ende zoek en kan niet vinden!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef laziness het volgende:
Kwakkie![]()
Meer zinnigs heb ik niet te zeggen sorry.
Muis gij strong one![]()
Maria, ik vind het tijd voor picca's van je huisje. Zoek dat kabeltje!
Mijn tuin begint vorm te krijgen trouwens. Nou ja hij is half leeg nu eigenlijkomdat lief zich kwaad gemaakt heeft en bomen geveld heeft.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
*uche*Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
als ik er tegen blijf vechten duurt het veel langer en word ik veel chagerijniger. dus misschien is t wel een plan voor je. het gaat vooral om het herkennen en benoemen wat je voelt (heb ik geleerd van de mindfulness technieken) en ik vond het bullshit, maar jullie zijn net allemaal getuige geweest van hoe het werkt. ik sta er zelf nog bijna versteld van...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens uitproberen. Ik raak compleet van slag als plannen veranderen en dat heeft mn humeur/vrolijkheid op wintersport al vreselijk verpest, zou toch fijn zijn als het inderdaad zo is dat je daar binnen 10 minuten aan kan wennen en een nieuw plan aan kan nemen
.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als ik die schoenen alleen maar zie, ga ik al bijna door mijn enkels.
Sekseh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ondergoed moet ik eigenlijk dringend upgraden, het is niet echt heel sexy te noemen. Maar ik heb wel strings en laatst ook twee broekjes bij een mooie BH gekocht, maar het zit allemaal zo verschrikkelijk. En ik wil gewoon comfort aan mijn kont.
Ze hebben me maar sekseh te vinden met een Zeemanhipster aan mijn ass
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
IK BEN GENIAALquote:
Mijn Memoystick Pro Duo past zonder adapter ook in mijn kleine laptopquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IK BEN GENIAAL![]()
Het geheugenkaartje past in de laptop!
*gaat foto's maken*
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Vikkesteyn, Kate Winslet zit in het publiek bij Wimbledonmaar wel met kleren aan dus misschien is het dan niet zo spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |