MG'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:25 schreef DrD00m het volgende:
Wie had er ook alweer een MX100HDFX te koop staan voor 450,-?
CheapNieuw voor 359,-
Dat had ik eigenlijk helemaal niet gezien. In dat geval is het nog redelijk aan de prijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat met of zonder cab?
Want met cab staat hij daar te koop voor 600.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat met of zonder cab?
Want met cab staat hij daar te koop voor 600.
Omdat hun headset van de radio daar in verwerkt zat, en zonder kunnen ze dus geen "KAMIKAZEEEEEEEEEEEEEEE!" naar elkaar roepenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit een boek te lezen en daarin wordt de vraag gesteld: why did kamikaze pilots wear helmets?
En ik denk nu...ja, waarom?.
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die kan ik ook vermoorden, dat komt door deze wet:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DrD00m het volgende:
Nieuwe dan
How come you press harder on a remote when you know the battery is dead?
Vermoord deze dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Oeh die kan ik ook vermoorden, dat komt door deze wet:
"Brute force, if it doesn't work, use more!"
Ik typ vaak slecht overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef brother52 het volgende:
Heb je dat letterlijk overgenomen? Of heb je 2 typefoutjes gemaakt?
Want dan is het aan mij niet besteed, ik zou me te veel aan de fouten ergeren.
De a moest wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Eerste zin mist wat.
so long asquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik typ vaak slecht over. Maar welke fouten dan? (heb er wel een woordje nog aan toegevoegd).
Book Depositoryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan ik dat boek kopen? Engelse humor
quote:
Kan wel hoor. "As long as" klinkt juist raar hier.quote:
Want, je werkt met Amerikanen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vooral wanneer het op engels aankomt. Ik zie dagelijks te veel fouten voorbij komen in rfc's, tickets, mail, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |