Kijken of het hout het overleefd, ik ben nu alle gaten aan het maken voor de elektronicaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom niet eerst de electronica erin?
Ja......of toffer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik me ga vervelen deze zomervakantie ga ik net zo'n tof project beginnen als KaMo!
Ik heb twee linkerhanden dus het zal wel niet zo mooi worden denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja......of toffer?.
Ik ga iig nog minstens tot de winter wachten met het bouwen van mijn bas. Daarnaast wil ik het samen met mijn vader doen (beetje vader/zoon bonding, plus hij is hout- en schildermeester), maar ik weet niet of hij deze winter hier is of in Brazilië. In Brazilië kan hij wel hippe houtsoorten uitzoeken, maar helaas is het moeilijk zo'n plank hier te krijgen (qua regelgeving).
Misschien mooier dan die van mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden dus het zal wel niet zo mooi worden denk ik.
En dan eerst posten ipv naar binnen gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:26 schreef The_Dean het volgende:
Mooie wereld hierzo in Grunn, maar wat een klotedrempels!
Maar heb het gevonden
Was net op de terugreis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan eerst posten ipv naar binnen gaan..
Wil je gaan Jazzen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:26 schreef Meursault het volgende:
Wie van jullie gebruikt flatwound snaren op een gitaar?
Ja, voor op die Ibanez Artcore.quote:
Ik heb een paar keer op flatwounds gespeeld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja, voor op die Ibanez Artcore.
De snaren moeten nodig vervangen worden en ik had gehoord dat flatwound op die dingen wel mooi klinkt/goed speelt. Hangt natuurlijk een beetje van je stijl af, maar ik wil het wel proberen.
Lidl heeft wel ok spullen, maar ik heb er nog nooit op gespeeld, dus ik geloof beiden wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef randomosity het volgende:
De 50 euro waard of brandhout?
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090709.p.Gitaarset
M'n ouders denken het eerste. Ik neig naar het laatste :|Jullie, experts?
Je hebt voor minder dan 100 euro ook een hele nette Yamaha of Alhambra ofzo, waravan je in ieder geval zeker kan zijn dat ze goed zijn. Dit kan best wel wat zijn hoor, maar dan kan je beter iemand meenemen die hem kan proberen voor je (als dat bij de Lidl mogelijk is)quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef randomosity het volgende:
Ikke!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:26 schreef Meursault het volgende:
Wie van jullie gebruikt flatwound snaren op een gitaar?
D'addarioquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:07 schreef Meursault het volgende:
[..]
Welk merk en op welke gitaar en waarom?
Eerlijk gezegd zou ik het niet doen. Zoals Cynic zei, doe er nog 50 euro bij en je hebt een veel betere kwaliteit [budget] gitaar waar je geheid veel meer plezier aan zal beleven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef randomosity het volgende:
Waar is hier ook al weer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:27 schreef brother52 het volgende:
Ik hoorde vanavond dat er zaterdag hier bij mij op het plein een festivalletje is.
Geen idee wie er allemaal spelen (zal wel lokaal talent zijn) maar ik hoef er maar 200 meter voor te lopen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:25 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet waar je woont, maar in Nederland is het morgen pas zaterdag.
Lelystadquote:
Dat vertel ik je zondagquote:En was het wat?![]()
quote:Mogge trouwens
Pas op dat den Bliksem niet in je gitaar slaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Er komt toch onweer vandaag? Tijd om gitaar te spelen dus.
High Voltage rock n' rollquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Pas op dat den Bliksem niet in je gitaar slaat
We hebben daar een drumstel, die MG, twee bassen en allerlei fratsen gekocht. Goede winkelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef DrD00m het volgende:
owww ik dacht 450,-
My bad
Heeft iemand trouwens ervaring met die winkel? Moet zeggen dat ze sommige dingen wel verdacht veel goedkoper hebben dan andere winkels.
Danger danger!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |