Heb volgens mij van de Phase 90 wel de nieuwere... de Blue Box is die me dat 'script logo'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net dat er ook een versie van de phase 90 is die rond de 100 euro kost.
Als het die is, dan zit je met 60 euro per pedaaltje wel goed.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je nu naar de kiosk loopt en dan de "Gitarist"scoort* dan kan je de Jazz geluid special lezen
![]()
* Niet als in Scoring a movie.
**Voor de liefhebbers er staat ook een stuk in over Bigsby
Je drinkt net zoveel bier totdat je biertieten krijgt en die kan je dan gaan bevoelenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:50 schreef TeleluvR het volgende:
Enlighten me, ik heb jarenlang wat gemist geloof ik...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je drinkt net zoveel bier totdat je biertieten krijgt en die kan je dan gaan bevoelen
Gaat toch weer hoger in de prijscategoriequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:28 schreef TeleluvR het volgende:
Alleen vanwege de verkoopwaarde later, zou ik gaan voor een merk zoals Epiphone...
Die links staan toch in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topic?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:33 schreef -Menn0- het volgende:
Het is weer eens zo ver, een week weg met school en wie moet z'n gitaar meenemen
Nou prima ik wil 'm best mee nemen maja dan moet ik wel dingen spelen die iedereen mee kan zingen. Heeft iemand nog een handig PDFje met allerlei liedjes er in? Brian had in een ver grijs verleden toch iets op z'n site staan?
Anyone?
Dit topic bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
Die ES-175 in het andere topic is trouwens een goede keus. Verkoper is vriendelijk (heb enige tijd geleden een gitaar van hem gekocht) en deze beauty was in een staat om te zoenen. Het is dat ik al een ES-137 heb...
Naar 280 ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Staat al lang te koop, je kan vast nog wel wat afdingen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:55 schreef TeleluvR het volgende:
Man, zeik niet zo, een goede gitaar is een goede gitaar...
En dan 100 kilometer fietsen naar Purmerend om 'm te laten repareren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
Bovendien zit er nog gewoon garantie op!
Tsja dat is zoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:05 schreef TeleluvR het volgende:
Wie zegt dat ie em in Purmerend heeft gekocht. Ik heb de gitaar destijds gehaald in Hoofddorp.
De kans dat je gezeur krijgt met een goede tweedehands is een stuk kleiner dan met een nieuwe chinees...
HC wordt inderdaad erg gekenmerkt door kwantiteit, niet door kwaliteit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:14 schreef Meursault het volgende:
Er staan vrijwel geen slechte recensies op Harmony Central.
Slaapkamer, en in woonkamer een combotje en gitaar als erbijquote:Op zondag 5 juli 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja maar... ik heb daar geen andere catogorie lol
En heb een slaapkamer ekstra
De rest ligt op het strand?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Shit man, straks sta ik met alleen de drummer en één gitarist in de oefenruimte. Dat wordt maar een componeersessie dan
.
Klinkt leuk, van wie?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:55 schreef blckbb het volgende:
Zometeen maar is verder met I Want You (She's so Heavy)
Whut? Dat kan zomaar niet!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Shit man, straks sta ik met alleen de drummer en één gitarist in de oefenruimte. Dat wordt maar een componeersessie dan
.
De zanger heeft een familiefeest en haalt het niet op tijd terug te zijn, de andere gitarist is op fietstocht en de toetsenist gaat naar de dansvoorstelling van zijn zusquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 08:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Slaapkamer, en in woonkamer een combotje en gitaar als erbij
Sociale verplichtingenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De zanger heeft een familiefeest en haalt het niet op tijd terug te zijn, de andere gitarist is op fietstocht en de toetsenist gaat naar de dansvoorstelling van zijn zus.
Ach, die ene keerquote:
Laat maar zitten danquote:
Cultuurbarbaarquote:
Zo heel moeilijk is 't niet, ik zeg probeer 't gewoonquote:Op zondag 5 juli 2009 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik krijg Iron Man niet eens onder de knie, dus blues[y] begin ik niet eens aan.
Ik ben alleen 's middags even geweest, 3 bandjes en een echte hippie gezien die er als opvulling tijdens het ombouwen stond. Die hippie was wel tof maar de rest viel het wat tegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
Is wel leuke muziek, maar hoef het zelf niet te spelen
Hoe was het gisteren?
Dan moet je dat wel in huis hebbenquote:
Warsteiner, Jupiler en Heinekenquote:
Nee, meen me 100 topics geleden er wel eens in gepost te hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi blckbb!
ben je hier al lang in het gitaristentopic?
Ik ben trouwens ook nogal een bluesrock liefhebber.
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!quote:
Ja, ik weet het. Niet slecht bier, maar Warsteiner en Juups zijn beterquote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!
Heineken
Lekkere vrienden heb jij, beetje Heineken opdringen...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Niet slecht bier, maar Warsteiner en Juups zijn beter
Is hier blijven staan na een BBQ, heb ze aangespoord het weer mee te nemen, maar mocht het wel houden
'wees welkom'quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kwam gister thuis van m'n werk stond er een kratje Heineken klaar.
Och, als het goed koud is is het best te drinken hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lekkere vrienden heb jij, beetje Heineken opdringen...
Hoe kouder, des te minder smaak. Ik zuip Heineken zelfs niet uit de -80.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als het goed koud is is het best te drinken hoor.
Maar ze lieten daarentegen ook de Warsteiner en Jupiler staan, dus zo slecht zijn ze nog niet
Bierijslolliequote:Op zondag 5 juli 2009 13:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe kouder, des te minder smaak. Ik zuip Heineken zelfs niet uit de -80.
niet zeuren! bier is bier, al mag je wel je voorkeur hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!
Heineken
Heineken is geen bier, maar pis met schuim...quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
niet zeuren! bier is bier, al mag je wel je voorkeur hebben
Tsja ik zit ook al een jaar te bakkeren op een 5 watt versterkertjequote:Op zondag 5 juli 2009 14:59 schreef Meursault het volgende:
Bah, het is wel tijd om mijn Bandit eens in te ruilen voor een buizenbak, maar ik heb nog even geen geld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |