Klinkt leuk, van wie?quote:Op zondag 5 juli 2009 10:55 schreef blckbb het volgende:
Zometeen maar is verder met I Want You (She's so Heavy)
Whut? Dat kan zomaar niet!quote:Op zondag 5 juli 2009 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Shit man, straks sta ik met alleen de drummer en één gitarist in de oefenruimte. Dat wordt maar een componeersessie dan
.
De zanger heeft een familiefeest en haalt het niet op tijd terug te zijn, de andere gitarist is op fietstocht en de toetsenist gaat naar de dansvoorstelling van zijn zusquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 08:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Slaapkamer, en in woonkamer een combotje en gitaar als erbij
Sociale verplichtingenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De zanger heeft een familiefeest en haalt het niet op tijd terug te zijn, de andere gitarist is op fietstocht en de toetsenist gaat naar de dansvoorstelling van zijn zus.
Ach, die ene keerquote:
Laat maar zitten danquote:
Cultuurbarbaarquote:
Zo heel moeilijk is 't niet, ik zeg probeer 't gewoonquote:Op zondag 5 juli 2009 11:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik krijg Iron Man niet eens onder de knie, dus blues[y] begin ik niet eens aan.
Ik ben alleen 's middags even geweest, 3 bandjes en een echte hippie gezien die er als opvulling tijdens het ombouwen stond. Die hippie was wel tof maar de rest viel het wat tegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:41 schreef The_Dean het volgende:
Is wel leuke muziek, maar hoef het zelf niet te spelen
Hoe was het gisteren?
Dan moet je dat wel in huis hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |