Dan moet je dat wel in huis hebbenquote:
Warsteiner, Jupiler en Heinekenquote:
Nee, meen me 100 topics geleden er wel eens in gepost te hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi blckbb!
ben je hier al lang in het gitaristentopic?
Ik ben trouwens ook nogal een bluesrock liefhebber.
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!quote:
Ja, ik weet het. Niet slecht bier, maar Warsteiner en Juups zijn beterquote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!
Heineken
Lekkere vrienden heb jij, beetje Heineken opdringen...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Niet slecht bier, maar Warsteiner en Juups zijn beter
Is hier blijven staan na een BBQ, heb ze aangespoord het weer mee te nemen, maar mocht het wel houden
'wees welkom'quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kwam gister thuis van m'n werk stond er een kratje Heineken klaar.
Och, als het goed koud is is het best te drinken hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lekkere vrienden heb jij, beetje Heineken opdringen...
Hoe kouder, des te minder smaak. Ik zuip Heineken zelfs niet uit de -80.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als het goed koud is is het best te drinken hoor.
Maar ze lieten daarentegen ook de Warsteiner en Jupiler staan, dus zo slecht zijn ze nog niet
Bierijslolliequote:Op zondag 5 juli 2009 13:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe kouder, des te minder smaak. Ik zuip Heineken zelfs niet uit de -80.
niet zeuren! bier is bier, al mag je wel je voorkeur hebbenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heineken in 1 zin met Warsteiner en Jupiler, schaam je!
Heineken
Heineken is geen bier, maar pis met schuim...quote:Op zondag 5 juli 2009 13:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
niet zeuren! bier is bier, al mag je wel je voorkeur hebben
Tsja ik zit ook al een jaar te bakkeren op een 5 watt versterkertjequote:Op zondag 5 juli 2009 14:59 schreef Meursault het volgende:
Bah, het is wel tijd om mijn Bandit eens in te ruilen voor een buizenbak, maar ik heb nog even geen geld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |