Ja, en ik bedoel dus niet dat iedereen die wel eens medicijnen krijgt van een psychiater een nutcase isquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Een psychiater volgt de opleiding Geneeskunde en kiest daarna om psychiater te zijn - met andere woorden; hij mag wel medicijnen uitschrijven en een psycholoog mag dat niet.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn keel doet zeer .. zeg maar van die spieren of wat daar dan ook onder m'n huid zit
de majoor gedeep throat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn keel doet zeer .. zeg maar van die spieren of wat daar dan ook onder m'n huid zit
Gebruikelijkerwijs word je voor zaken die door een psycholoog behandeld kunnen worden niet doorverwezen naar een psychiater. En vice versa. Dus nee, een psychiater is niet een psycholoog-plus in de praktijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
dus zolang je geen medicijnen nodig hebt zijn ze hetzelfde? en doen ze hetzelfde?
dan lees ik dat net verkeerd, of proberen anderen er met een simpele omschrijving (die dus niet klopt) vanaf te komen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gebruikelijkerwijs word je voor zaken die door een psycholoog behandeld kunnen worden niet doorverwezen naar een psychiater. En vice versa. Dus nee, een psychiater is niet een psycholoog-plus in de praktijk.
Dan zou het toch eerder in m'n keel zeer doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
de majoor gedeep throat?
OMG, did I say that out loud?
Het eerstequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan lees ik dat net verkeerd, of proberen anderen er met een simpele omschrijving (die dus niet klopt) vanaf te komen?
Volgende keer met een andere houding proberen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou het toch eerder in m'n keel zeer doen?
Of het lag natuurlijk aan de houding.. maar dat kan wel, want heb niet altijd heel comfortabel gelegen (door eigen schuld)..
Nekmassage nodig?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of het lag natuurlijk aan de houding.. maar dat kan wel, want heb niet altijd heel comfortabel gelegen (door eigen schuld)..
Heb je de majoor gedeep throat in een verkeerde houding?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij wist ook best wat ik bedoelde, dus als we toch aan het verbeteren gaan terwijl we weten wat er bedoelt word...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik maak wel een schrijffouten, sue me![]()
[..]
Ik zeg letterlijk dat je onbewust positievere antwoorden gaat geven. Als je twijfelt tussen 2 zul je over het algemeen niet volkomen willekeurig kiezen maar de iets positevere nemen. Dat is geen liegen, dat is gewoon menselijke natuur. En de reden dat het nemen van testen gewoon een wetenschap op zich is.
Ik weet het al.. tijdens het zoenen teveel met m'n hoofd achterover gehangen.. dat doen we niet nog een keer zo langquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Volgende keer met een andere houding proberen?
Keelquote:
Dit ligt op de grens van teveel informatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je de majoor gedeep throat in een verkeerde houding?
Ow trouwens was ineens weg ivm uhm ik nara collega's toeging. Maargoed, dat had je vast wel doorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit ligt op de grens van teveel informatie.
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het al.. tijdens het zoenen teveel met m'n hoofd achterover gehangen.. dat doen we niet nog een keer zo lang
[..]
KeelEn nee dank je, dat kan ik echt niet hebben
Ga ik heel raar doen enzo
Ik gokte al zoiets.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow trouwens was ineens weg ivm uhm ik nara collega's toeging. Maargoed, dat had je vast wel door
Vaak genoeg gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.
En dan zit je mij op typfouten aan te pakkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Jij wist ook best wat ik bedoelde, dus als we toch aan het verbeteren gaan terwijl we weten wat er bedoelt word...
Oh, krijgen we datquote:Ik vind het allemaal zo algemeen genomen, ieder mens is anders, en ieder mens zal anders reageren.
Respecteer de unieke sneeuwvlok!quote:
Gaan we gooien?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Meer afwisselen dus. Gooi hem eens achterover.
Pak je ook een majoor bij zijn lurvenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog ff en ik wordt natuurlijk gruwelijk jaloers, jij met je zoenpartijen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |