quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef Ruud het volgende:
Wespen aanvallen en dan klagen dat je gestoken wordt
Ja of ik ga lekker buiten zitten en ga rustig afwachten totdat naar mij toe komen, wat ze namelijk altijd doen, liefst met meerdere tegelijk. Ik ben gekke Henkie nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef Ruud het volgende:
Wespen aanvallen en dan klagen dat je gestoken wordt
Ik heb die laatst wel gezien, was echt een enorm ding, 5cm ofzo. Maar ze vloog te hoog, daar kon ik helaas niet bij.quote:
Wat voor Functie hebben ze??? Vraag je dat serieus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef alors het volgende:
ja wespen dus, walgelijk nare kutbeesten. Wat voor fuctie hebben ze eigenlijk behalve houtlikken en zich laten gebruiken door hun koningin. Wat een domme beesten zonder eigenwaarde. Ik mepte er net een maar die kwam op wonderlijke wijze op me terecht, stak, en viel daarna episch neer. Daarvoor had ik al 5 van z'n broeders een enkeltje hel gegeven. Zit dus weer eens een nest (zoals elk jaar)
Dood aan de wesp!
Ze doen niets als je rustig blijft zitten. Je moet pas actie ondernemen als er een op je landt, dan moet je ze rustig wegjagen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of ik ga lekker buiten zitten en ga rustig afwachten totdat naar mij toe komen, wat ze namelijk altijd doen, liefst met meerdere tegelijk. Ik ben gekke Henkie niet
Wespen voor de bestuiving van bloemen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat voor junctie hebben ze??? Vraag je dat serieus?
Volgens mij is dat les 1 op de basisschool. Bijen en wespen zijn er voor de bestuiving van bloemen.
En om jou te gallen tijdens een BBQ.
Maar je kunt ze gewoon met de platte hand dood slaan.
Erm, volgens mij hebben wespen niet zo veel te maken met bestuiving. Ze zullen vast wel hier en daar een stuifmeelkorreltje meepikken, maar dat is niet hun voornaamste functie. Het zijn op de eerste plaats insecteneters. Volgens mij spelen alleen de 'papierwespen' (is bepaalde soort wesp) een rol bij bestuiving.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat voor junctie hebben ze??? Vraag je dat serieus?
Volgens mij is dat les 1 op de basisschool. Bijen en wespen zijn er voor de bestuiving van bloemen.
En om jou te gallen tijdens een BBQ.
Maar je kunt ze gewoon met de platte hand dood slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |