het is toch watquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sowieso: Mensen die in voetbalshirts lopen en/of claimen enorme fan te zijn van een club..
Mijn nick werd later gebruikt voor een TV-programma.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:40 schreef Rijpie het volgende:
het is toch wat![]()
hoe kom je trouwens aan je nick?
mensen die namen van bekende mensen overnemen
Na het bekijken van je fotoboek laat ik mijn reactie maar achterwege. Gozertjes met piercings in het gezicht, echtquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
zou best voor een buitenlandse club kunnen zijn maar verdiep je er dan in, en ga niet interessant lopen doen omdat je toevallig een shirtje heb en de topscores kent
alles beter dan dat rood-wit van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook voetbalshirts van clubs waar ik geen fan van ben
zegt iemand zonder fotoboek, en nog wat dat is een foto van een vriend tijdens vakantie omdat iedereen wilde dat ik een foto in fotoboek zettequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Na het bekijken van je fotoboek laat ik mijn reactie maar achterwege. Gozertjes met piercings in het gezicht, echt![]()
En dan klagen over iemand met een voetbalshirt.
Je vindt dat je hem een verklaring schuldig bent over een foto in je fotoboek?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
zegt iemand zonder fotoboek, en nog wat dat is een foto van een vriend tijdens vakantie omdat iedereen wilde dat ik een foto in fotoboek zette
Die neger daar achter lijkt wel jaloers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ook
Voetbal
Mietensport...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |