Als iedereen je afwijst, lijkt het me juist wel handig als je je daar iets van aantrektquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat "Gelukkig met jezelf zijn" betekent gelukkig zijn onafhankelijk van anderen. Eerst zelf gelukkig zijn, en dan pas met anderen. Maar als je je door die afwijzingen van anderen laat beinvloeden dan ben je dus niet onafhankelijk gelukkig met jezelf. Ik denk dan ook niet dat dat bestaat.
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:49 schreef Sp00k13 het volgende:
een afwijzing is eigenlijk een gekrenkt ego
net op de website zag het eruit of het nite is uitverkocht, maar het schijnt wel hard te gaan...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er nog geen plannen voor, maar met weer als dit gaat het steeds lekkerder klinken.
Misschien toch maar eens snel de groep ingooien. Of is het al uitverkocht?
ligt er maar net aan hoe belangrijker jij je ego vind hoe harder een afwijzing aankomt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een afwijzing zorgt vaak voor een gekrenkt ego jadat denk ik ook wel.
nu kan je vuurspuwen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Catbert het volgende:
Zo, die lunch had ik ff nodig... Broodje kip-kerrie met extra scherpe spullie
nee ging over extrema...quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
Mysteryland? Hoorde gisteren dat het uitverkocht is ja
als ze net zo scherp zijn als die kipsate op de bbq van de week welquote:
Ongeveer. We maken d'r hier een beetje een sport van om overal scherp spul op te smeren. Kip-kerrie + surinaamse mango chutney is erg lekker. Je blijft 't alleen nog wel een tijdje proeven!quote:
Ja dat is wat ik in eerste instantie al zeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als iedereen je afwijst, lijkt het me juist wel handig als je je daar iets van aantrekt
ohhhh (stiekem een beetje jaloers) Gamba'squote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Zo, volgepropt met in rode wijn gebakken Gamba;s.
Ik weet niet of ground zero uitverkocht is? A.s. Zaterdag ga je daar heenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ging over extrema...
ik wilde naar mysteryland maar mn vriendjes gaan niet
dus nu overweeg ik extrema... daar moet ik niet te lang over doen anders is dat ook uitverkocht en dan ga ik weer naar nul feestjes dit jaar...
oh wacht kluts had nog wat alternatieven maar die is nu heel stil.... kluts?? ben je er nog?
dan hecht je dus erg veel waarde aan de mening van anderen over jouw persoontjequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik in eerste instantie al zei
Daarom geloof ik ook niet in dat onafhankelijk gelukkig zijn.
Dan vind ik zo struisvogelig.
De wereld haat me, iedereen kotst me uit, geen baan geen geld geen inkomen helemaal niks heeb ik meer, maar ik... ik ben volmaaaaaakt gelukkig met mezelf!
Yeah, right.
Als je het maar lang genoeg zegt dan geloof je't vast nog een keer.
Ik herken er helemaal niets in, you fucking retard!!!!!!!111111quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)sed-by-internet.html
OMG, zo herkenbaar
Als de hele wereld je afwijst, is er kennelijk iets dat je beter anders zou kunnen doen. Het lijkt me constructiever om dan eens aan jezelf te werken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dan hecht je dus erg veel waarde aan de mening van anderen over jouw persoontjeen aan spullen
heeft niets met struisvogelig zijn te maken maar met een keuze de 1 kan die wel maken de ander niet.
Nature one dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
oja ground zero wil ik ook nog heen ja/ maar ik wil er een keer heen met bekenden en die gaan niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |