O toen was mijn Lowlands leven nog niet bestaandquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nee, was een of andere eettent geloof ik, geen idee is ook al een jaar of 8 terug gok ik
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
![]()
Ik ben de hele dag al druk in de weer... straks parasolletje neerzetten buiten, radiotje aan en dan kan de visite komen.
Wat een kuttestquote:
http://www.123test.nl/id=01bd7ef600af01c20quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:50 schreef erikje14 het volgende:
http://www.123test.nl/id=62584a436f7e01c20
goh, wat een verassing
Ik krijg voor het eerst in jaren weer vrienden op bezoek op mn verjaardag, en na de vakantie hou ik nog een groot feest voor iedereen (aangezien ik op 3 plekken gewoond heb wonen vrienden ook verspreid).quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik besefte mij gisteren dat mijn verjaardag ook al redelijk snel is..Dit jaar eindelijk weer een feestje geven
hehe is niet elitair is boedhisme zoals ik eerder aangafquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En elfjes bestaan.
Het klinkt allemaal wel een beetje elitair niet? Ik vind het erg arrogant klinken dat "het ligt er maar aan hoeveel waarde je er aan hecht". Als mensen je over het algemeen niet uit kunnen staan, dan is er iets mis met je karakter, Als je daar geen waarde aan hecht en lekker gelukkig bent met jezelf, dan is dat natuurlijk fijn voor je (als in: die persoon, niet jou persoonlijk) maar je kan mij niet wijsmaken dat je er vrolijk van wordt. En als je er echt TOTAAAL geen waarde aan hecht dat mensen om je heen je uitkotsen dan... ben je behoorlijk arrogant.... of autistisch volgens mij.
Ja, maar het is gewoon een slechte test. Je ziet meteen welke vragen je een hoeg score op gaan leveren. En hun idee van EQ is gewoon incorrect. EQ betekent dat je je goed in kunt leven voor de gevoelens van anderen, maar kunnen is wat anders dan doen. Ik ben geen people-pleaser. Als ik iets van iemand nodig heb / iemand aardig vind ben ik anders dan wanneer het een willekeurig persoon is waar ik niks mee te maken heb. Ik kan prima inschatten hoe ik overkom op iemand, maar soms kan me dat gewoon niet zoveel schelen.quote:
Ik ken je eigenlijk helemaal niet (wat aan mij ligt want ik ben nieuw) maar toch gefeliciteerdquote:
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk helemaal niet (wat aan mij ligt want ik ben nieuw) maar toch gefeliciteerd
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens dat je dat door kan voeren in het dagelijkse leven. Ik snap de stelling "je moet eerst van jezelf houden voordat je van een ander kan houden ook" en die klinkt als iets anders dan het zelfstandig gelukkig zijn met jezeklf zonder daar andeeren voor nodig te hebben. Want met dat laatste ben ik het dus niet mee eens, dat dat kan. Echt totaal zonder anderen. En dat dat ook geen invloed op iemand uitoefend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe is niet elitair is boedhisme zoals ik eerder aangaf
Als je zoals in jou stelling geen waarde eraan hecht dat mensen je uitkotsen omdat je arrogant bent dan heb je us een veels te groot ego in tegenstelling tot je ego opzij kunnen zetten.
Je begrijpt mijn kijk op het geheel niet denk ik maar ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |