hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!quote:
Hoe bedoel je herkenbaar? omdat wij hier zo zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)sed-by-internet.html
OMG, zo herkenbaar
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
quote:
ah, arme KF tochquote:U hebt gezocht op het woord: bruut.
RESULTAAT
1bruut bn, bw beestachtig ruw en gewelddadig
2bruut de; m,v bruten beestachtig ruw mens
tuuuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
hier in Amsterdam is het echt boemdikkie lauw ouwe! ik klap die spliffa's als een coulo! Aight!
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
hey, moet alles met je vrienden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....
Nature one is in Duitsland op een of andere raketbasis. Weet niet precies wanneer het is maar denk ik eind juli begin augustus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar en wanneer is dat? volgens mij gaan mijn vrienden dit jaar naar niks ofzo. alelen lowlands en daar heb ik gen zin in, en extrema daar gaan er een paar heen. grr....
strijen niet, rotterdam welquote:
Wat is er mis aan 'bruut'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeweetzelluf!!!!!!!!.
niets hoor, ik had er ff zin inquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis aan 'bruut'?
Nja zo dan maar: Ik het het naar mijn zin op mijn nieuwe werkplek in Utrecht
Mooi om te horenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Nja zo dan maar: Ik het het naar mijn zin op mijn nieuwe werkplek in Utrecht
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)sed-by-internet.html
OMG, zo herkenbaar
Is EQ niet per definitie iets aangeleerds ?quote:
Ik praat de laatste tijd nooit meer raar hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi om te horen
op dat soort berichten wil ik dan wel weer reageren
hoe weet jij dat??quote:
Heeft ook veel met karakter te maken, aangeboren dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is EQ niet per definitie iets aangeleerds ?
als ik niemand ken vind ik het zo saai.... maar als jij meegaat is het ook goed hoorquote:
EQ kan niet helemaal aangeleerd worden, je moet er al wat van en mee hebben, maar het kan wel verbeterd wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |